” آگهی مناقصه عمومی” سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید. ردیف موضوع مناقصه تعداد ۱ پیراهن فرم جنس: تترون ۱۸۷۶ عدد ۲ شلوار فرم جنس: فاستونی جامعه یا مطهری […]
” آگهی مناقصه عمومی”
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید.
ردیف
موضوع مناقصه
تعداد
۱
پیراهن فرم جنس: تترون
۱۸۷۶ عدد
۲
شلوار فرم جنس: فاستونی جامعه یا مطهری
۸۹۹ عدد
۳
کت و شلوار اداری جنس: فاستونی جامعه یا مطهری
۳۹ دست
۴
مانتو و شلوار جنس: پارچه سیونا
۴۹ دست
۵
مغنعه نیم چادری جنس: تترون درجه ۱ بروجرد
۴۹ عدد
۶
اورکت جنس: پارچه مموری ضد آب
مردانه ۵۵۲ ثوپ
زنانه ۳۰ ثوپ
۷
کفش: چرمی مدل دیپلمات رنگ مشکی
مردانه ۵۵۲ جفت
زنانه ۳۰ جفت
۱٫داشتن گواهینامه ارزش افزوده برای شرکتکنندگان الزامی است.
۲٫ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۶۳٫۰۳۶٫۰۰۰ ريال بصورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به حساب سپرده شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۹۵ عهده بانک شهر شعبه عظیمیه کرج به نام سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج میباشد.
۳٫واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه واریز به حساب شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۸۷ نزد بانک شهر شعبه عظیمیه بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج و تحویل رسید آن به مسئول اسناد.
۴٫ارقام پیشنهادات میبایست به ريال، بدون ابهام، قید و شرط و خط خوردگی باشد در پاک لاک و مهر شده به شرح مندرج در اسناد مناقصه تحویل دبیرخانه سازمان گردد.
۵٫ مهلت خرید اوراق تا پایان وقت اداری روز سهشنبه مورخ۱۳۹۵٫۰۷٫۰۶ ساعت ۱۴/۳۰ میباشد.
۶٫مهلت تحویل اوراق به دبیرخانه سازمان تا پایان وقت اداری روز سهشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۰۶ ساعت ۱۴/۳۰ میباشد.
۷٫مدت تحویل اجناس از تاریخ انعقاد قراداد به مدت ۶۰ روز میباشد.
۸٫محل تحویل اجناس انبار سازمان واقع در کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن، سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج
۹٫سازمان به پيشنهادهاي مبهم و مشروط و بدون سپرده و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مهلت مقرر در دعوتنامه رسیده باشد ترتيب اثر نخواهد داد.
۱۰٫کمیسیون عالی معاملات جهت بررسی پیشنهادات واصله در روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۰ راس ساعت ۱۴/۳۰در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج تشکیل و حداکثر ظرف مدت هفت روز (باستثنای ایام تعطیل) بعد از بازگشایی پاکات، نظر خود را اعلام مینماید.
۱۱٫ ۲۵ %از مبلغ قرارداد بعنوان پیشپرداخت در صورتی به فروشنده پرداخت میگردد که فروشنده به همان میزان ضمانتنامه بانکی به سازمان ارائه نماید.
۱۲٫از كل مبلغ قرارداد ۱۰% بعنوان حسن انجام كار نزد سازمان باقی میماند كه مبلغ فوق با درخواست کتبی فروشنده حداقل پس از گذشت سه ماه از خاتمه قرارداد، تحویل کلیه اجناس و تاييد دستگاه نظارت مسترد خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.