۱۹۶۳ مناقصه – سازمان آتش ­نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج- خرید البسه

” آگهی مناقصه عمومی” سازمان آتش ­نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید. ردیف موضوع مناقصه تعداد ۱ پیراهن فرم جنس: تترون ۱۸۷۶ عدد ۲ شلوار فرم جنس: فاستونی جامعه یا مطهری […]

” آگهی مناقصه عمومی”

سازمان آتش ­نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید.

ردیف

موضوع مناقصه

تعداد

۱

پیراهن فرم جنس: تترون

۱۸۷۶ عدد

۲

شلوار فرم جنس: فاستونی جامعه یا مطهری

۸۹۹ عدد

۳

کت و شلوار اداری جنس: فاستونی جامعه یا مطهری

۳۹ دست

۴

مانتو و شلوار جنس: پارچه سیونا

۴۹ دست

۵

مغنعه نیم چادری جنس: تترون درجه ۱ بروجرد 

۴۹ عدد

۶

اورکت جنس: پارچه مموری ضد آب

مردانه ۵۵۲ ثوپ

زنانه ۳۰ ثوپ

۷

کفش: چرمی مدل دیپلمات رنگ مشکی

مردانه ۵۵۲ جفت

زنانه ۳۰ جفت

۱٫داشتن گواهینامه ارزش افزوده برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

۲٫ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۶۳٫۰۳۶٫۰۰۰ ريال بصورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به حساب سپرده شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۹۵ عهده بانک شهر شعبه عظیمیه کرج به نام سازمان آتش­نشانی و خدمات ایمنی کرج می­باشد.

۳٫واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه واریز به حساب شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۸۷ نزد بانک شهر شعبه عظیمیه بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج و تحویل رسید آن به مسئول اسناد.

۴٫ارقام پیشنهادات می­بایست به ريال، بدون ابهام، قید و شرط و خط خوردگی باشد در پاک لاک و مهر شده به شرح مندرج در اسناد مناقصه تحویل دبیرخانه سازمان گردد.

۵٫ مهلت خرید اوراق تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ۱۳۹۵٫۰۷٫۰۶ ساعت ۱۴/۳۰ می­باشد.

۶٫مهلت تحویل اوراق به دبیرخانه سازمان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۰۶ ساعت ۱۴/۳۰ می­باشد.

۷٫مدت تحویل اجناس از تاریخ انعقاد قراداد به مدت ۶۰ روز می­باشد.

۸٫محل تحویل اجناس انبار سازمان واقع در کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن، سازمان آتش­نشانی و خدمات ایمنی کرج

۹٫سازمان به پيشنهادهاي مبهم و مشروط و بدون سپرده و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مهلت مقرر در دعوتنامه رسیده باشد ترتيب اثر نخواهد داد.

۱۰٫کمیسیون عالی معاملات جهت بررسی پیشنهادات واصله در روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۰ راس ساعت ۱۴/۳۰در سازمان آتش­نشانی و خدمات ایمنی کرج تشکیل و حداکثر ظرف مدت هفت روز (باستثنای ایام تعطیل) بعد از بازگشایی پاکات، نظر خود را اعلام می­نماید.

۱۱٫ ۲۵ %از مبلغ قرارداد بعنوان پیش­پرداخت در صورتی به فروشنده پرداخت می­گردد که فروشنده به همان میزان ضمانتنامه بانکی به سازمان ارائه نماید.

 

۱۲٫از كل مبلغ قرارداد ۱۰% بعنوان حسن انجام كار نزد سازمان باقی می­ماند كه مبلغ فوق با درخواست کتبی فروشنده حداقل پس از گذشت سه ماه از خاتمه قرارداد، تحویل کلیه اجناس و تاييد دستگاه نظارت مسترد خواهد شد.