۳۶۹۰ مناقصه – اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران – خريد خدمات آموزشي

آگهي مناقصه‌عمومی اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران در نظر دارد در اجراي سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش مبني بر خرید خدمات آموزشی از بخش غیردولتی در سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱، از موسسه‌ها و شرکت‌های آموزشي و موسسين غیردولتی و …دعوت به همكاري می‌نماید. متقاضيان می‌توانند جهت شركت در مناقصه‌عمومی با شماره فراخوان مناقصه ۲۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۲۶ به سامانه تداركات الكترونيكي دولت […]

آگهي مناقصه‌عمومی

اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران در نظر دارد در اجراي سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش مبني بر خرید خدمات آموزشی از بخش غیردولتی در سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱، از موسسه‌ها و شرکت‌های آموزشي و موسسين غیردولتی و …دعوت به همكاري می‌نماید.

متقاضيان می‌توانند جهت شركت در مناقصه‌عمومی با شماره فراخوان مناقصه ۲۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۲۶ به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir) مراجعه نمايند.

موضوع مناقصه: خريد خدمات آموزشي از بخش غيردولتي بابت ارائه خدمات آموزشی به مناطق تابعه.

مبلغ برآورد اولیه: ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

محل دريافت اسناد موردنیاز مناقصه: سامانه تداركات الكترونيكی دولت به نشاني www.setadiran.ir، متقاضيان از تاريخ انتشار آگهی اول به مدت ۳ روز جهت دریافت اسناد و ۱۰ روز جهت بارگذاری مدارک و ارسال پيشنهاد قيمت در سامانه تداركات الكترونيكي دولت مهلت‌دارند.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

م الف:۳۶۱۵

شناسه:۱۴۲۵۵۸۷