۳۶۹۳ مناقصه – اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران – خرید خدمات آموزشی از بخش غیردولتی

آگهي مناقصه‌عمومی اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران در نظر دارد در اجراي سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش مبني بر خرید خدمات آموزشی از بخش غیردولتی در سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱، از موسسه‌ها و شرکت‌های آموزشي و موسسين غیردولتی و …دعوت به همكاري می‌نماید. متقاضيان می‌توانند جهت شركت در مناقصه‌عمومی با شماره فراخوان مناقصه ۲۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۲۶ به سامانه تداركات الكترونيكي دولت […]

آگهي مناقصه‌عمومی

اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران در نظر دارد در اجراي سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش مبني بر خرید خدمات آموزشی از بخش غیردولتی در سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱، از موسسه‌ها و شرکت‌های آموزشي و موسسين غیردولتی و …دعوت به همكاري می‌نماید.

متقاضيان می‌توانند جهت شركت در مناقصه‌عمومی با شماره فراخوان مناقصه ۲۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۲۶ به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir) مراجعه نمايند.

موضوع مناقصه: خريد خدمات آموزشي از بخش غيردولتي بابت ارائه خدمات آموزشی به مناطق تابعه.

مبلغ برآورد اولیه: ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

محل دريافت اسناد موردنیاز مناقصه: سامانه تداركات الكترونيكی دولت به نشاني www.setadiran.ir، متقاضيان از تاريخ انتشار آگهی اول به مدت ۳ روز جهت دریافت اسناد و ۱۰ روز جهت بارگذاری مدارک و ارسال پيشنهاد قيمت در سامانه تداركات الكترونيكي دولت مهلت‌دارند.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

م الف:۳۶۱۵

شناسه:۱۴۲۵۵۸۷