۳۶۹۴ مناقصه – شرکت پلیمر آریاساسول – بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران

آگهی دعوت به مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با حق ارزیابی‌کیفی بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد برای بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران اقدام به برگزاري مناقصه‌عمومی یک مرحله­ای با حق ارزیابی‌کیفی نمايد، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی (دارای تأییدیه رتبه‌بندی […]

آگهی دعوت به مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با حق ارزیابی‌کیفی

بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران

شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد برای بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران اقدام به برگزاري مناقصه‌عمومی یک مرحله­ای با حق ارزیابی‌کیفی نمايد، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی (دارای تأییدیه رتبه‌بندی از سازمان برنامه‌وبودجه، حداقل رتبه چهار ابنیه) واجدشرایط دعوت به عمل مي­آيد با توجه به شرایط زیر نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمایند:

موضوع مناقصه: بازسازی سرویس‌های بهداشتی و نمای ساختمان‌های اداری و رستوران

  • نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای با حق ارزیابی‌کیفی
  • محل اجراي كار:

محل انجام کار و اجرای کامل کلیه تعهدات و کارهای موضوع قرارداد محل کارگاه نصب: استان بوشهر، شهرستان عسلویه، شرکت پلیمر آریاساسول می‌باشد.

  • تاریخ دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
  • دوشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر
  • سه‌شنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر
  • چهارشنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر
  • نحوه دریافت و محل دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
  • اسناد مناقصه به‌صورت حضوری و در قالب لوح فشرده تحویل نماینده متقاضیان می­شود.
  • محل دریافت اسناد مناقصه، عسلویه، منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس، فاز یک مجتمع­های پتروشیمی، شرکت پلیمر آریاساسول، ساختمان اداری مرکزی، طبقه همکف، واحد قراردادها، اتاق شماره ۱۰۲
  • نماینده متقاضیان می­بایست با در دست داشتن نامه کتبی (معرفی‌نامه خطاب به مدیر طرح‌های توسعه) به همراه‌کارت شناسایی معتبر و کپی کارت شناسایی به دستگاه مناقصه­گزار مراجعه نماید. مشخصات نماینده مناقصه‌گر شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس ایمیل، شماره تماس ثابت، شماره موبایل می‌بایست ذکر شود.
  • تاریخ ارسال پیشنهاد قیمت، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی:
  • قیمت پیشنهادی، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی می­بایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۷/۱۰/۱۴۰۱ ارائه شود.
  • جلسه توجيهي و پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان روز دوشنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح برگزار خواهد شد. پرداخت هزينه رفت‌وآمد و حضور در جلسه بر عهده شرکت‌کنندگان مي­باشد. کلیه مناقصه­گران می­بایست در ساعت ۰۹:۴۵ در مکان مربوطه حضور به هم رسانند. حضور در جلسه توجیهی برای کلیه مناقصه­گران الزامی می­باشد. عدم حضور مناقصه‌گران در این جلسه به‌منزله انصراف از شرکت در مناقصه می‌باشد.

محل برگزاری جلسه توجیهی: منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس عسلویه، مجتمع شرکت پلیمر آریاساسول، ساختمان اداری مرکزی می­باشد.

در صورت نیاز به توضیح و اطلاعات بیشتر اطلاعات تماس به شرح زیر می‌باشد:

آدرس ایمیل: safadela@aryasasol.com

شماره تماس: ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱ و ۰۹۱۲۸۷۲۸۷۸۱

واحد قراردادهای بخش طرح‌های توسعه شرکت پلیمر آریاساسول