شاخص بورس به رشد ۱۱ واحدی اکتفا کرد

شاخص بورس در معاملات دیروز بازار سهام با ثبت افزایش ۱۱ واحدی در ارتفاع ۷۶ هزار و ۴۵۵واحد قرار گرفت. به گزارش تسنیم، در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه تعداد ۵۲۸میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۱میلیارد ریال در ۵۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت افزایش ۱۱واحدی در ارتفاع […]

شاخص بورس در معاملات دیروز بازار سهام با ثبت افزایش ۱۱ واحدی در ارتفاع ۷۶ هزار و ۴۵۵واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه تعداد ۵۲۸میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۱میلیارد ریال در ۵۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت افزایش ۱۱واحدی در ارتفاع ۷۶ هزار و ۴۵۵واحد قرار گرفت.

بیش‌ترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی همراه، وامید و کگل شد و در مقابل نمادهای معاملاتی مبین، خودرو و فملی با افت خود مانع رشد بیش‌تر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی — ارزشی) ۴واحد، کل (هموزن) ۲۰واحد، قیمت (هموزن) ۱۶واحد و شاخص بازار اول و دوم به ترتیب ۰٫۹ و ۶۶ واحد رشد کردند.

 

براساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۳میلیون ورقه به ارزش ۱۰۶میلیارد تومان در ۲۰هزار نوبت، آیفکس ۳٫۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۸۰۰واحد قرار گرفت.