۳۶۹۶ مزایده – سازمان دولتی – فروش املاک

مزایده‌عمومی فروش املاک مرحله چهارم سال ۱۴۰۱ یک سازمان دولتی قصد فروش املاک و اراضی مشروحه زیر را با شرایط ویژه از طریق برگزاری مزایده‌عمومی دارد، متقاضیان می‌توانند جهت رؤیت مدارک و اسناد مالکیت، اخذ نمونه فرم‌ها و اطلاع از شرایط و چگونگی شرکت در مزایده و نحوه بازدید از محل، همه‌روزه از ساعت ۰۸:۰۰ […]

مزایده‌عمومی فروش املاک مرحله چهارم سال ۱۴۰۱

یک سازمان دولتی قصد فروش املاک و اراضی مشروحه زیر را با شرایط ویژه از طریق برگزاری مزایده‌عمومی دارد، متقاضیان می‌توانند جهت رؤیت مدارک و اسناد مالکیت، اخذ نمونه فرم‌ها و اطلاع از شرایط و چگونگی شرکت در مزایده و نحوه بازدید از محل، همه‌روزه از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰ اول وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری مورخ ۱۷/۱۰/۱۴۰۱ (به‌غیراز ایام تعطیل) به نشانی‌های زیر مراجعه و یا با شماره تلفن‌های مربوطه تماس حاصل نمایند، در ضمن تاریخ گشایش صندوق مزایده ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۱ در محل دفتر مرکزی واقع در تهران می‌باشد که در صورت تغییر زمان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۱۸۷۱۱۴۴-۰۲۱، ۸۱۸۷۱۶۸۹-۰۲۱، ۰۹۳۶۵۱۴۰۵۷۲ و ۰۹۳۶۸۸۷۷۵۹۱ تماس حاصل نمایند.

 

استان گیلان
ردیف مورد مزایده پلاک ثبتی شهرستان عرصه

(مترمربع)

اعیان

 (مترمربع)

مشخصات عام پهنه قیمت پایه (ریال) اصلاحی نشانی
۱ شش‌دانگ

یک قطعه زمین

 

۱/۱۰۰۰

 

آستارا ۴۵/۹۸۵۷ ۱۹۰۰ وضع موجود ۴٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دارد آستارا، نبش خ معلم و فارابی، رو به روی باغ ملی
استان قزوین
۲ شش‌دانگ

یک قطعه زمین

۸۵۷ فرعی از اصلی ۷ آوج ۴۲۵ تجاری مسکونی ۲۸٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دارد قزوین، آوج، خیابان امام، رو به روی دانشگاه آزاد
استان مازندران
۳ ساختمان تجاری مسکونی ۵۱۰/۲ تنکابن ۴۷۰ ۸۸۸ تجاری مسکونی ۲۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دارد تنکابن، کریم‌آباد، جنب خیابان شهید میرکریمی

 

۱- شرکت در مزایده مستلزم ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان ۵ درصد قیمت پایه ملک موردنظر، یا واریز ۵ درصد قیمت پایه ملک به شماره‌حساب اعلامی و ارائه رسید آن طبق فرم شرایط شرکت در مزایده همه‌روزه در ساعت تعیین‌شده می‌باشد.

۲- شرکت در مزایده به‌منزله قبول کلیه شرایط مزایده گزار می‌باشد.

۳- مزایده گزار در رد یا قبول هر یک و یا کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

۴- متقاضیان شرکت در مزایده بایستی حضوراً مراجعه و مدارک مربوطه را رؤیت نموده و پس از امضاء با ذکر پیشنهاد قیمت، پاکت را شخصاً داخل صندوق بیندازند.

۵ – به سوابق و مدارک ارسالی و مراجعات بعد از مهلت تعیین‌شده و به پیشنهادات مشروط و مبهم و مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد و از درجه اعتبار ساقط و همچنین رعایت مفاد فرم و شرایط شرکت در مزایده که از طریق دفاتر فروش ارائه می‌گردد الزامی می‌باشد.

۶- تمامی هزینه کارشناسی، نقل‌وانتقال و درج آگهی روزنامه به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۷- اخذ اطلاعات و فرم‌های مربوط به فروش کلیه املاک در تهران (دفتر مرکزی) قابل انجام است و نیاز به مراجعه به شهرستان ندارد.

۸- اخذ اطلاعات از دفاتر برای مزایده و بازدید از املاک لازم و ضروری می‌باشد، بدیهی است پس از بازدید و اخذ اطلاعات لازم مسؤولیتی متوجه دستگاه مزایده گزار نخواهد بود.

۹ – شرایط پرداخت ثمن معامله و سایر شروط ضمن عقد، در پیش‌نویس مبایعه‌نامه که به همراه سایر مدارک شرکت در مزایده به متقاضیان تحویل می‌گردد قیدشده است که می‌‌بایست پس از مطالعه و قبول شروط مندرج، توسط متقاضی امضا و داخل پاکت ج قراردادِ شود.

آدرس دفتر فروش مرکزی: تهران، منطقه ۲۲، انتهای اتوبان همت غرب، ۲۰ متری گلستان، به سمت آبشار تهران، جنب شهرک ثامن‌الائمه، ساختمان امور مهندسی اداره املاک ۸۱۸۷۱۱۴۴-۰۲۱ و ۸۱۸۷۱۶۸۹-۰۲۱

آدرس دفتر استان قزوین: بلوار باهنر، روبروی اداره طرح آبیاری، جنب اداره اوقاف استان، ساختمان امور مهندسی اداره املاک ۲۱۸۲۱۱۸۰ -۰۲۸ -۰۹۱۲۷۸۲۶۵۸۵

آدرس دفتر استان مازندران: ساری، بلوار امام رضا (ع)، بعد از شرکت نفت، رو به روی شرکت ایران‌خودرو، ساختمان امور مهندسی اداره املاک ۸۱ و ۲۱۸۲۴۲۴۱-۰۱۱-۰۹۱۱۹۵۶۲۱۴۵