۳۶۹۷ مزایده – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان – واگذاری بوفه بیمارستان بعثت

آگهی مزایده‌عمومی شماره: ۹/۰۱/ز/م شماره فراخوان: ۵۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری بوفه بیمارستان بعثت از طریق مزایده‌عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه کسب یا تائید صلاحیت از وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی باشند اقدام نماید. بدین منظور از کلیه […]

آگهی مزایده‌عمومی

شماره: ۹/۰۱/ز/م

شماره فراخوان: ۵۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۸

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری بوفه بیمارستان بعثت از طریق مزایده‌عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه کسب یا تائید صلاحیت از وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی باشند اقدام نماید. بدین منظور از کلیه اشخاصی که دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه می‌باشند و تمایل به همکاری واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: از مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ لغایت مورخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۱

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ ۱۵/۱۰/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۱

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه: روز یکشنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۱ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

می‌باشد.

تضمین شرکت در مزایده: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً به‌نام موضوع مزایده) یا ضمانتنامه‌های صادرشده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا وجه نقد به شماره‌حساب ۰۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۶۰۷۱۴۶۹۷۷IR بانک مرکزی به‌نام تمرکز رد وجوه سپرده دانشگاه علوم پزشکی به شناسه ۹۸۱۰۸۰۶۶۵۱۳۳۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۱۳۰۰۰

تضمین شرکت در مزایده: را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی همدان، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمائید.

شرکت‌کنندگان در مزایده باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره‌حساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۸۳۸۷۳۶

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.

برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

واحد مناقصات و مزایدات