لندن از ایستگاه برگزاری کنفرانس نفتی جاماند

  شرکت ملی نفت ایران در حال تصمیم‌گیری برای تعیین محل برگزاری کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران (IPC) در خارج از کشور است. علی کاردر، معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران در گفت‌و‌گو با شانا درباره محل جدید برای برگزاری کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در خارج از […]

 

شرکت ملی نفت ایران در حال تصمیم‌گیری برای تعیین محل برگزاری کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران (IPC) در خارج از کشور است.

علی کاردر، معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران در گفت‌و‌گو با شانا درباره محل جدید برای برگزاری کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در خارج از ایران گفت: شرکت ملی نفت ایران در حال تصمیم‌گیری در این زمینه است.

وی با تأکید بر این که برگزاری کنفرانسی برای معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در خارج از کشور لغو نشده است درباره این که قرار است این سمینار در کدام کشور برگزار شود، تصریح کرد: هنوز تصمیم‌گیری در این زمینه نهایی نشده است.

کاردر در این باره که آیا این کنفرانس در کشورهای اروپایی برگزار خواهد شد یا آسیایی، تأکید کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه ادامه دارد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران پیشتر نیز در گفت‌و‌گو با شانا درباره دلایل لغو کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن گفته بود: مشکلات صدور ویزا برای شمار معدودی از افراد، دلیل به تعویق افتادن معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی است، در حالی که تعداد زیادی از نمایندگان بخش خصوصی علاقمند به حضور در این سمینار بودند، اما با توجه به این که فعلاً سفارت بریتانیا در تهران خدمات صدور ویزا ندارد این امکان وجود نداشت.

وی در این باره که آیا انتقادهای اخیر کارشناسان و دانشجویان سبب تأخیر در معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن نبوده است، تصریح کرد: این گونه نیست و صادر نشدن ویزا، دلیل به تعویق افتادن این کنفرانس بوده است.

 

کنفرانس دوم معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران قرار بود ٢٢ تا ٢٤ فوریه ٢٠١٦ (۳ تا ۵ اسفندماه) در لندن برگزار شود.