بالا‌ترین سرمایه‌گذاری باید بر روی نیروی انسانی صورت گیرد

بالا‌ترین سرمایه‌گذاری باید بر روی نیروی انسانی صورت گیرد نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با قدری تفکر و کار برای رضای خدا می‌شود به جایی رسید که به بهشت ختم شود و برعکس با بی‌تدبیری، سهل انگاری و ظلم به دیگران، به جهنم رسید. به گزارش ایسنا، جبیب‌ا…دهمرده در جمع مدیران آموزش […]

بالا‌ترین سرمایه‌گذاری باید بر روی نیروی انسانی صورت گیرد

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با قدری تفکر و کار برای رضای خدا می‌شود به جایی رسید که به بهشت ختم شود و برعکس با بی‌تدبیری، سهل انگاری و ظلم به دیگران، به جهنم رسید.

به گزارش ایسنا، جبیب‌ا…دهمرده در جمع مدیران آموزش و پرورش در زابل، افزود: باید تلاش کرد تا کار و اثری ماندگار از خودمان به جای بگذاریم و کارهایی را انجام دهیم که نفع و سود آن نصیب مردم شود و به عنوان باقیات‌وصالحات محسوب گردد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دنبال می‌کند، سند بالادستی است که هم آموزش و پرورش و هم وزارت علوم ارایه داده است و در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

وی اضافه کرد: دیدگاه ما براین است که بالا‌ترین سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی باید صورت گیرد و چون این موضوع برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است یکی از اهداف بنده در کمیسیون، تقویت نیروی انسانی بوده تا بتوانم در بحث آموزش و پرورش کاری انجام دهم.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وحدت کلمه را در جامعه حاکم کنیم. نباید اجازه دهیم تا یکسری افراد جاهل و نادان دست به تفرقه‌افکنی بزنند چون این کار‌ها کارهایی شیطانی است.

 

وی از دادن امید به مردم به عنوان یک نیروی اثرگذار یاد کرد و افزود: انجام کار برای رضای خداوند و در کنار آن وفای به عهد، صداقت داشتن و ندادن وعده‌های بیهوده به مردم از اصول اخلاقی کار برای یک مدیر محسوب می‌شود.