برخی قوانین کشاورزی اسباب سوءاستفاده دلالان شده است

برخی قوانین کشاورزی اسباب سوءاستفاده دلالان شده است نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قوانین و محدودیت‌ها در بخش کشاورزی، به محلی برای رشوه‌خواری و دلال بازی سودجویان تبدیل شده است. به گزارش مهر، محمدمحمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این […]

برخی قوانین کشاورزی اسباب سوءاستفاده دلالان شده است

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قوانین و محدودیت‌ها در بخش کشاورزی، به محلی برای رشوه‌خواری و دلال بازی سودجویان تبدیل شده است.

به گزارش مهر، محمدمحمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این نکته که سپاه نهادی حامی و حافظ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بسیج نیز فرزند خلف سپاه است که حضور آن در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن به عناوین مختلف سعی در دست‌اندازی در مسیر رشد و تعالی این کشور داشته که با عنایت‌الهی و درایت رهبرمعظم‌انقلاب، مقاومت مردمی و تلاش نهادهای ارزشی این مرزوبوم تمامی توطئه‌ها خنثی شده است.

محمودی‌شاه‌نشین گفت: دشمن درصدد است با بی‌ثباتی در خانواده‌ها و رواج اعتیاد و…، ایران اسلامی را به چالش بکشد و در چنین شرایطی، اشتغال‌زایی راهکاری مؤثر در مقابله با چنین طراحی‌های شوم و ننگینی محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با اشاره به ضرورت حصول اهداف مرتبط با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: حوزه کشاورزی یکی از عرصه‌های توانمندِ غرب استان تهران محسوب می‌شود که می‌تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: آن‌چه که می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین معضلات بخش کشاورزی و تولید مورد توجه قرارداد، به وجود برخی قوانین دست‌وپاگیر معطوف می‌شود که در قالب ظاهری موجه همچون مقابله با تخریب باغات، اخذ مالیات و دارایی و یا حمایت از باغداری، اثرات مخرب و زیان‌باری را در پی دارد.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: اراضی کشاورزی در غرب استان تهران روز به روز در حال تخریب است و باید با اتخاذ تدابیری سازنده، حمایت هرچه بیش‌تری از فعالان حوزه زراعت و کشاورزی شود.

محمودی‌شاه‌نشین گفت: متأسفانه برخی از ضوابط و قوانین مرتبط با حوزه کشاورزی و باغداری به محلی برای کسب در آمد افراد رشوه خوار و دلال تبدیل شده است.

وی افزود: باغدار و فعال کشاورزی به واقع مالک اراضی خود نیست و در شرایطی که دیوار کشی و ایجاد حصار در محیط پیرامونی باغات با موانع جدی روبه‌رو است، شاهد رویش ویلاهای عریض و طویل آن‌چنانی در باغات هستیم.

 

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در خاتمه با بیان وجود فرصت‌های متعدد در غرب استان تهران یادآور شد: قریب به۱۰۳ روستا در این خطه(غرب استان تهران) وجود دارد که با جمعیت بیش از ۳ تا ۵ هزار نفر، از استعداد‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردارند که می‌طلبد، توجه بیش‌تری به این مناطق شود.