۱۹۶۶ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – خدمات روبنایی مسکن

“فراخوان ارزیابی کیفی انتخاب مشاور برای نظارت کارگاهی و عالیه” کد: ۱۰/۹۵-۲۰۰-ر نوبت اول- دو مرحله‌ای  شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس  مصوبه هیأت مدیره به شماره ۵/۶۲۹ مورخ ۹۵٫۰۵٫۱۸ انتخاب مشاور برای نظارت کارگاهی و عالیه به استناد آئین‌نامه خرید خدمات مشاوره به شماره ۵۴۶۲۷۱/۹۵ مورخ ۹۵٫۰۳٫۱۷ اقدام نماید. ۱-موضوع: انجام عملیات نظارت […]

“فراخوان ارزیابی کیفی انتخاب مشاور برای نظارت کارگاهی و عالیه”

کد: ۱۰/۹۵-۲۰۰-ر

نوبت اول- دو مرحله‌ای 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس  مصوبه هیأت مدیره به شماره ۵/۶۲۹ مورخ ۹۵٫۰۵٫۱۸ انتخاب مشاور برای نظارت کارگاهی و عالیه به استناد آئین‌نامه خرید خدمات مشاوره به شماره ۵۴۶۲۷۱/۹۵ مورخ ۹۵٫۰۳٫۱۷ اقدام نماید.

۱-موضوع: انجام عملیات نظارت کارگاهی و عالیه خدمات روبنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس.

۲-روش انتخاب مشاور: براساس روش تعرفه(به استناد آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره به شماره ۱۹۳۵۴۲/ت ۴۲۹۸۶ ک مورخ ۸۸٫۱۰٫۰۱)

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران،. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰

۴-رشته یا زمینه تخصصی مشاوره:

ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت خدمات مشاوره‌ای از سازمان برنامه و بودجه کشور در رشته‌های ذیل:

      سازه در پایه یک      

      شهرسازی در پایه دو

– راه و ترابری در پایه سه

-معماری در دو گروه ذیل هر کدام در پایه یک

الف- ساختمان‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی

ب-  ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی

ودارا بودن ظرفیت آزاد(بنا برگزارش خوداظهاری و اعلام سازمان)

۵-مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی: مهلت دریافت اسناد از روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۰۶٫۲۹ لغایت روز

 چهارشنبه مورخ ۹۵٫۰۷٫۰۷ می‌باشد.

مهندسین مشاور واجد شرایط جهت دریافت اسناد با در دست داشتن معرفی‌نامه شرکت و فتوکپی کارت شناسایی و اصل فیش واریزی هزینه تهیه اسناد فراخوان به مبلغ ۰۰۰ر۱۵۰(یکصد و پنجاه هزار)ریال به شماره حساب سیبا ۲۱۷۳۶۹۱۲۱۲۰۰۳ بانک ملی ایران بنام شرکت عمران پردیس به دبیرخانه شرکت عمران مراجعه نمایند.

۶-مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی:

مهلت تحویل اسناد حداکثر تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۹۵٫۰۷٫۲۵ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌باشد.

۷-تاریخ بازگشایی پاکات: ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۵٫۰۷٫۲۷ در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌باشد.

۸-سایر موارد:

۸-۱-  هزینه درج آگهی در دو نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار به عهده برنده فراخوان می‌باشد.

۸-۲-  ابتدا ارزیابی کیفی انجام خواهد شد، برای مشاورانی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، دعوتنامه جهت ارائه اسناد ارزیابی فنی برای خرید خدمات مشاور ارسال خواهد شد.

۸-۳- صلاحیت مشاوران می‌بایست در پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور قابل کنترل باشد.

۸-۴- سایر جزئیات و شرایط در اسناد ارزیابی کیفی درج شده است.

۸-۵- به اسناد ارزیابی فاقد مهر و امضا، مشروط، مخدوش و اسنادی که بعد از انقضا مهلت تعیین شده واصل گردد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸-۶- اطلاعات اسناد فراخوان از طریق پایگاه ملی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir نیز قابل مشاهده می‌باشد.

۸-۷- خرید خدمات مشاور به صورت عمومی دو مرحله‌ای می‌باشد. 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس