آغاز مذاکرات نفتی ایران و بزرگ‌‌ترین لوله‌ساز اروپا

  دور جدید مذاکرات شرکت نفت ایران و بوتینگ آلمان به عنوان بزرگ‌‌ترین لوله‌ساز نفت و گاز اروپا در تهران انجام شد. به گزارش مهر، یکی از شرکت‌های اصلی تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت بوتینگ آلمان مذاکرات جدیدی را به منظور ساخت و تأمین لوله و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های نفت و گازی […]

 

دور جدید مذاکرات شرکت نفت ایران و بوتینگ آلمان به عنوان بزرگ‌‌ترین لوله‌ساز نفت و گاز اروپا در تهران انجام شد.

به گزارش مهر، یکی از شرکت‌های اصلی تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت بوتینگ آلمان مذاکرات جدیدی را به منظور ساخت و تأمین لوله و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های نفت و گازی را در تهران انجام دادند.

در این مذاکرات «هرمان بوتینگ» مدیرعامل این شرکت آلمانی با اشاره به اعلام آمادگی برای همکاری با صنعت نفت ایران در دوران پساتحریم، گفت: هم اکنون امکان تأمین لوله‌ و تجهیزات مورد نیاز عملیات حفاری، تولید و انتقال نفت‌ و گاز طرح‌های صنعت نفت ایران وجود دارد.

این مقام آلمانی با اشاره به تولید انواع لوله نفت‌ و گاز در اندازه‌های مختلف، تصریح‌ کرد: بوتینگ آلمان یکی از بزرگ‌‌ترین و مجهز‌ترین سازنده انواع لوله نفت‌ و گاز در اروپا است.

مدیرعامل شرکت بوتینگ آلمان تأکید کرده است: استاندارد‌ترین لوله مورد نیاز برای طرح‌های نفت ‌و گاز ایران را تأمین خواهیم کرد.

 

علی ‌آقانجفی، معاون اداره کل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ساخت داخل و خودکفایی وزارت نفت اخیراً، با اشاره به درخواست خارجی‌‌ها برای صادرات کالاهای نفتی به ایران، گفت: واردات هرگونه کالا و تجهیزات خارجی بدون برگزاری مناقصه به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور ممنوع شد.