بیمه معلم روی سکوی سوم رضایتمندی مشتریان شرکت بیمه معلم رتبه سوم رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرد. به گزارش مناقصهمزایده از روابط عمومی بیمه معلم، پژوهشی که به سفارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و توسط پژوهشکده بیمه انجام شده نشان میدهد این رتبه به شرکت بیمه معلم رسیده است. پاسخگویی، دانش […]
بیمه معلم روی سکوی سوم رضایتمندی مشتریان
شرکت بیمه معلم رتبه سوم رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرد.
به گزارش مناقصهمزایده از روابط عمومی بیمه معلم، پژوهشی که به سفارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و توسط پژوهشکده بیمه انجام شده نشان میدهد این رتبه به شرکت بیمه معلم رسیده است.
پاسخگویی، دانش کارکنان، محیط فیزیکی، کیفیت ارتباط با مشتری، سادگی و سرعت پرداخت خسارت، سرعت صدور، تناسب شرایط بیمهنامه با نیاز مشتری، ارایه اطلاعات مناسب به مشتری هنگام صدور بیمهنامه، حق بیمه پرداختی، تبلیغات صحیح، ارایه اطلاعات مناسب به مشتری هنگام پرداخت خسارت، رسیدگی به شکایات و میزان خسارت دریافتی شاخصهای این ارزیابی بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.