برندهای کره‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری به روش B2B در ایران

در پی برگزاری قریب‌الوقوع دو همایش اقتصادی در تهران محقق می‌شود برندهای کره‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری به روش B2B در ایران با برگزاری دو همایش اقتصادی در مهر ماه جاری، برندهای معتبر کره‌ای برای سرمایه‌گذاری در کشور به دنبال شریک ایرانی خود هستند تا بتوانند سرمایه و تکنولوژی خود را به روش B2B به ایران […]

در پی برگزاری قریب‌الوقوع دو همایش اقتصادی در تهران محقق می‌شود

برندهای کره‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری به روش B2B در ایران

با برگزاری دو همایش اقتصادی در مهر ماه جاری، برندهای معتبر کره‌ای برای سرمایه‌گذاری در کشور به دنبال شریک ایرانی خود هستند تا بتوانند سرمایه و تکنولوژی خود را به روش B2B به ایران متنقل کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده جهت معرفی توانمندی‌های شرکت‌های کره‌ای به طرف‌های ایرانی، شناسایی ظرفیت‌های اقتصاد ایران و توانایی‌های برندهای ایرانی، تعداد قابل توجهی از شرکت‌های کره‌ای در مهرماه جاری به ایران می‌آیند تا با حضور در دو همایش اقتصادی، اهداف اقتصادی خود را با روش B2B پی‌گیری کنند.

شرکت‌های کره‌ای در زمینه‌های ماشین‌آلات مواد غذایی کودهای ارگانیک، منسوجات و پارچه، آب و فاضلاب، ابزارهای سلامتی، تجهیزات گازی، تجهیزات صنعتی برای صنایع آهن و فولاد، تجهیزات خودرو ماشین‌آلات بافندگی، تلفن همراه، موتور پمپ‌های شناور، مانیتورهای بیمارستانی، الکتروکاردیوگراف و نیز تجهیزات پزشکی و جراحی، در این دو همایش به تهران خواهند آمد.

 

گفتنی است این همایش‌ها در دو مرحله و در تاریخ ۱۱ و ۱۳ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به ترتیب در هتل آزادی و هتل سیمرغ، برگزار خواهد شد.