آگهی مناقصه عمومی داخلی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد : کالا و خدمات مورد نیاز خود به شرح ذیل را با استناد قانون برگزاری مناقصات و آئیننامه معاملات شرکت، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحلهای از بین پیمانکاران واجد شرایط خریداری نماید . ردیف موضوع مناقصه شماره مناقصه تاریخ توزیع دفترچه […]
آگهی مناقصه عمومی داخلی
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد : کالا و خدمات مورد نیاز خود به شرح ذیل را با استناد قانون برگزاری مناقصات و آئیننامه معاملات شرکت، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحلهای از بین پیمانکاران واجد شرایط خریداری نماید .
ردیف
موضوع مناقصه
شماره مناقصه
تاریخ توزیع دفترچه
مهلت تهیه دفترچه
تاریخ برگزاری مناقصه
ساعت برگزاری
مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه
۱
اجرای عملیات تکمیل ساختمان اداری امور برق غرب( رهنان )
۹۵۱۱۰۱۲
۱۳۹۵٫۰۷٫۰۱
۱۳۹۵٫۰۷٫۱۲
۱۳۹۵٫۰۷٫۱۳
۱۰ صبح
۱٫۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
پیشنهاد دهندگان میتوانند اسناد مناقصه به شرح فوق را از طریق مراجعه حضوری به واحد مناقصات این شرکت یا از طریق سایتهای زیر دریافت و حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۲ به آدرس: اصفهان – چهار باغ عباسی – خیابان عباس آباد – ساختمان شماره ۳ توزیع برق شهرستان اصفهان – طبقه همکف – دبیرخانه ، تحویل یا ارسال نمایند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۱۶۱۰۲– ۰۳۱ واحد مناقصات تماس حاصل فرمائید .
سایت اینترنتی معاملات توانیر به آدرس http://tender.tavanir.org.ir
سایت اینترانی پایگاه ملی مناقصات ایران به آدرس : http://iets.mporg.ir
سایت اینترنتی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به آدرس : http://eepdc.ir
جهت خرید اسناد مناقصه : مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به ۰۱۰۳۸۵۱۱۷۸۰۰۲ بانک صادرات شعبه میدان آزادی به نام شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان واریز و فیش مربوطه داخل پاکت قرار داده شود.
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : در اسناد درج شده است .
· به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از ا نقضاء مدت مقرر در تاریخ فوق واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
·سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج میباشد .
· پیشنهادات رسیده با حضور اعضاء کمیسیون معاملات باز و قرائت خواهد شد .
· حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مناقصه آزاد میباشد .
· شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار میباشد .
·شرکتکنندگان در مناقصه میبایست دو روز قبل از آخرین تاریخ تحویل پاکات با مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با واحد مناقصات و قراردادها، از آخرین اصلاحات احتمالی اسناد مطلع گردند. در غیر این صورت مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده مناقصهگرانمیباشد .
روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.