۳۷۲۱ مناقصه – شرکت نفت فلات قاره ایران – تعمیر اساسی چهار دستگاه­ کلرساز

شرکت نفت فلات قاره ایران تجدید فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی و یک مرحله‌ای شماره ۰۷۵۳-۱۴۰۱ تعمیر اساسی چهار دستگاه­ کلرساز کارخانه‌های نصر و ایلام منطقه سیری شناسه: ۱۴۴۳۹۴۶ شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد انجام خدمات فوق‌الذکر را طبق شرح کار تدوین‌شده از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط به شرح ذیل واگذار نماید. این […]

شرکت نفت فلات قاره ایران

تجدید فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی و

یک مرحله‌ای شماره ۰۷۵۳-۱۴۰۱

تعمیر اساسی چهار دستگاه­ کلرساز کارخانه‌های نصر و ایلام منطقه سیری

شناسه: ۱۴۴۳۹۴۶

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد انجام خدمات فوق‌الذکر را طبق شرح کار تدوین‌شده از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط به شرح ذیل واگذار نماید. این پروژه شامل تعمیر اساسی دستگاه‌های کلرساز منطقه شامل دو دستگاه کلرساز کارخانه ایلام به شماره‌های U4801A و U4801B و دو دستگاه کلرساز کارخانه نصر به شماره‌های ۴۱۶۲U و ۴۱۶۳U در مدت ۱۳ ماه شمسی می‌باشند. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی‌کیفی، از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی تا ارسال دعوت‌نامه جهت سایر مراحل مناقصه، صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۴۰۷۷۰۰۰۰۲۲ انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضوت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اطلاعات و اسناد مناقصه‌عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

شرایط متقاضی:

  1. توانایی ارائه سپرده یا ضمانتنامه بانکی شرکت در فرآیند اجرای کار به مبلغ ۱۲٫۴۵۳٫۵۸۱٫۸۸۲ ریال با ذکر موضوع و شماره مناقصه
  2. توانائی ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات به میزان ۱۰% مبلغ کل قرارداد طبق ضوابط کارفرما در صورت برنده شدن و نیز کسر ۱۰% جهت تضمین حسن انجام کار.
  3. داشتن امکانات و تجهیزات، توانایی مالی و تخصص در موضوع مناقصه.
  4. سوابق اجرایی مشابه با موضوع مناقصه.
  5. خدمات موضوع مناقصه در اساسنامه متقاضیان و داشتن سوابق اجرایی مشابه
  6. گواهینامه صلاحیت ایمنی و خدمات پیمانکاری معتبر

سایر شرایط:

  1. به تقاضاهای مشروط، مبهم، ناقص و یا مغایر با شرایط مندرج در اسناد و مدارك و تقاضاهایی که بعد از مهلت مقرر دریافت گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  2. شرکت نفت فلات قاره ایران در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات در چارچوب قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه‌های مربوطه مختار خواهد بود.
  3. پیشنهادات مالی می‌بایستی حداقل سه ماه پس از وصول پیشنهادات به کمیسیون مناقصات شرکت نفت فلات قاره ایران دارای اعتبار باشند.
  4. مناقصه به‌صورت یک مرحله‌ای بوده و ملاك تعيين برنده، پيشنهاد مالي بر اساس ماده ۱۰ آيين‌نامه نظام مستندسازي و اطلاع‌رسانی مناقصات خواهد بود.

مواعد زمانی:

-تاریخ انتشار فراخوان: مورخ ۰۱/۱۱/۱۴۰۱

-مهلت دریافت اسناد فراخوان: مورخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۱

-مهلت ارسال پاسخ استعلام: مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۱

اطلاعات تماس و آدرس دستگاه:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان تورج، خیابان خاکزاد، پلاک ۱۲، شرکت نفت فلات قاره ایران.

شماره تلفن: ۱۲ و ۲۳۳۸۰۰۱۱ ـ ۰۲۱ امور حقوقی و قراردادهای منطقه سیری.

شماره فکس: ۲۳۳۸۲۱۸۸ ـ ۰۲۱ امور حقوقی و قراردادهای منطقه سیری.

 

روابط‌عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران