آیت ا… راشد یزدی:تحزب از هدررفت نیرو‌ها جلوگیری می‎کند  

  آیت ا… راشد یزدی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت برای این مردم و خدمتگذاری به آن‌ها باید آدم‏های حسابی و انسان‎های اصلح در عرصه حضور پیدا کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده آیت ا… راشد یزدی در مراسم رونمایی از ترجمه کتاب فقه تربیتی آیت ا… اعرافی تصریح‌کرد: اسلام برای مردم اهمیت […]

 

آیت ا… راشد یزدی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت برای این مردم و خدمتگذاری به آن‌ها باید آدم‏های حسابی و انسانهای اصلح در عرصه حضور پیدا کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده آیت ا… راشد یزدی در مراسم رونمایی از ترجمه کتاب فقه تربیتی آیت ا… اعرافی تصریح‌کرد: اسلام برای مردم اهمیت زیادی قائل است. در این دین مردم مکرم و معزز هستند. آیت ا… راشد یزدی افزود: هر انقلابی مانند ۴ ضلع مربع بر ۴ پایه استوار است که اگر هر یک از آن‌ها نادیده گرفته شود خطی منکسر میگردد. این عناصر ۴گانه انقلاب، مردم، امام و پیشوا، تشکل و استمرار است. علت از هم پاشیدگی بسیاری از انقلاب‌ها در سطح جهان اختلال در یکی از این ۴ عنصر است. در برخی موارد حضور مردم کمرنگ شده و در برخی موارد رهبری در آن نظام سیاسی دچار تزلزل شده و در برخی موارد هم دو یا ۳ عنصر دچار مشکل میشود و باعث از هم پاشیدگی آن نظام می‌شود. در خصوص عنصر مردم باید گفت در دنیا مردمی مانند ایران با این بنیه بالا وجود ندارد و به لطف خدا به آرمان خود دست پیدا خواهند کرد. عنصر تشکل و تحزب هم از این منظر معقول است که از هدررفت نیرو‌ها جلوگیری میکند و بنیه را به شکل تصاعدی تقویت می‌نماید.