۳۷۲۶ مناقصه –  شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر – طراحی، تأمین و اجرای سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب

آگهی مناقصه شماره قرارداد: ۱۴۰۱۱۰۱۳/۱۶۵۹  شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «مناقصه طراحی، تأمین و اجرای سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت ۸۰ مترمکعب در روز و شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. جهت کسب […]

آگهی مناقصه شماره قرارداد: ۱۴۰۱۱۰۱۳/۱۶۵۹

 شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «مناقصه طراحی، تأمین و اجرای سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت ۸۰ مترمکعب در روز و شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهداشتی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴ -۸۸۱۹۷۶۷۰-۰۲۱ داخلی ۲۱۲ و ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ به نام آقای قاسمی در روزهای شنبه الی چهارشنبه در ساعات اداری ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۱۵ تماس حاصل فرمایید.
  • مناقصه حاضر به‌صورت دومرحله‌ای می‌باشد؛ بنابراین نحوه ارسال پاکات مناقصه به ترتیب ذیل می‌باشد:

مناقصه‌گران در ابتدا می‌بایست پاكت «الف» و «ب» را شامل ضمانتنامه و پیشنهاد فنی خود را در زمان و محل مقرر تحویل نمایند. پیشنهاد فنی ارائه‌شده توسط واحد مهندسی بررسی‌شده و پس از تائید، نحوه ارائه پیشنهاد مالی پاكت «ج» اطلاع‌رسانی خواهد گرديد.

لازم به ذکر است، مدت‌زمان ارائه پاکت مالی پس از تأیید فنی شرکت‌ها حداکثر یک هفته می‌باشد و مناقصه‌گران از ابتدا بایستی آمادگی لازم جهت ارائه پیشنهاد مالی خود را داشته باشند.

 تحویل مدارک

تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان سی و یکم غربی، پلاک ۲۲، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر،

کد پستی ۱۵۱۶۶۴۶۱۱۱ واحد بازرگانی جناب آقای قاسمی با شماره تماس ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ یا انتظامات شرکت تحویل فرمایید.

 

آخرین‌مهلت ارسال مدارک مرحله اول: ۲۵/۱۱/۱۴۰۱