۳۷۲۸ مزایده – دانشگاه جامع علمی- کاربردی – فروش املاک

    آگهی تجدید مزایده‌عمومی فروش املاک * دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد به استناد مجوزهای شماره ۸۱۶۴/۵۱ مورخ ۲۲/۱/۱۴۰۰ و شماره ۶۸۳۳۶/۵۱ مورخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۱ وزارت امور اقتصادی و دارائی، نسبت به فروش ملک مشروحه ذیل واقع در شهر بوشهر اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار این […]

    آگهی تجدید مزایده‌عمومی فروش املاک

* دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد به استناد مجوزهای شماره ۸۱۶۴/۵۱ مورخ ۲۲/۱/۱۴۰۰ و شماره ۶۸۳۳۶/۵۱ مورخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۱ وزارت امور اقتصادی و دارائی، نسبت به فروش ملک مشروحه ذیل واقع در شهر بوشهر اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار این آگهي از روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۱ جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم‌ها و اسناد مزایده و بارگذاری اسناد به سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* کلیه هزینه‌های مالی از قبیل انتشار آگهی، کارشناسی و غیره که در اثر مزایده حادث شود به عهده برنده مزایده است. ضمناً هزینه نقل‌وانتقال سند مالکیت در دفتر­خانه اسناد رسمی به عهده خریدار است.

*صرفاً مزایده گرانی که تا روز یکشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۱، مبادرت به اخذ اسناد از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به ارائه پیشنهاد می‌باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد و ارائه پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۰۳/۱۲/۱۴۰۱ است.

* سپرده شركت در مزایده به شرح جدول ذیل و به‌صورت ضمانتنامه بانكي است.

* شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مزایده گزار است.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۱ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره ۶۸۳، طبقه سوم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

* سایر شرایط مزایده در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهرشده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۸۲۷۷۳۳۱۳ تماس حاصل نمایند.

 

ردیف کاربری ملک پلاک ثبتی و نشانی ملک مساحت به مترمربع نشانی قیمت پایه کارشناسی (ریال) سپرده شرکت در مزایده (ریال)
۱ مسکونی شش‌دانگ پلاک ثبتی ۴۹۹ فرعی از ۱۵۵۶ اصلی از ۲۶۱ فرعی از اصلی مذکور بخش دو بوشهر ۵۰/۹۴ استان بوشهر، شهرستان بوشهر، بلوار شهید ماهینی، خیابان پژوهش ۹، حدفاصل کوچه‌های میثم ۳ و ۵، طبقه سوم ۶٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰

 

دانشگاه جامع علمی – کاربردی

معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع