درس شهید فهمیده به پایه هفتم می‌آید

درس شهید فهمیده به پایه هفتم می‌آید رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سال آینده در پایه هفتم درس شهید فهمیده در موضوع ۱۳ ساله‌ها منتشر می‌شود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محی‌الدین‌بهرام‌محمدیان در حاشیه نشست همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی در جمع خبرنگاران درباره ادبیات ایثار و شهادت اظهار […]

درس شهید فهمیده به پایه هفتم می‌آید

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سال آینده در پایه هفتم درس شهید فهمیده در موضوع ۱۳ ساله‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محی‌الدین‌بهرام‌محمدیان در حاشیه نشست همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی در جمع خبرنگاران درباره ادبیات ایثار و شهادت اظهار کرد: آغاز بازگشایی مدارس مصادف با هفته دفاع مقدس است و سال‌ها رویکرد ما استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت در کتب درسی است.

وی افزود: استقلال و هویت ملی و پایداری کشور را مدیون شهدا هستیم و همیشه به فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته‌ایم و البته از آن نیز صیانت کرده‌ایم تا به ابتذال کشیده نشود.

 

وی با اشاره به خبر حذف موضوع شهید فهمیده از کتاب پایه ششم گفت: در سال‌های گذشته در پایه ششم درسی در تعلیمات دینی با عنوان «رهبران‌کوچک» مطرح شد که به موضوع شهادت و ایثار می‌پرداخت اما به این نتیجه رسیدیم این عنوان مناسب درس نیست و به عنوان «سرزمین سبز» تغییر نام دادیم. در این کتاب به شهید زین‌الدین و همت به عنوان چهره‌های شناخته شده پرداخت شد.