۳۷۳۲ مناقصه – شرکت نفت فلات قاره ایران – انجام خدمات اتاق‌داری، راهبري در منطقه بهرگان

شرکت نفت فلات قاره ایران آگهي فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی و يك مرحله‌اي شماره ۱۱۰/۱۴۰۱/م ب  انجام خدمات اتاق‌داری، راهبري، نگهداشت و تأمين تجهيزات و لوازم اماكن مسكوني، ادارات، اماكن فرهنگي و ورزشي در منطقه بهرگان شناسه: ۱۴۵۰۲۸۱  شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی‌کیفی انجام خدمات اتاق‌داری، راهبري، نگهداشت و تأمين تجهيزات […]

شرکت نفت فلات قاره ایران

آگهي فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی و يك مرحله‌اي شماره ۱۱۰/۱۴۰۱/م ب

 انجام خدمات اتاق‌داری، راهبري، نگهداشت و تأمين تجهيزات و لوازم اماكن مسكوني، ادارات، اماكن فرهنگي و ورزشي در منطقه بهرگان

شناسه: ۱۴۵۰۲۸۱

 شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی‌کیفی انجام خدمات اتاق‌داری، راهبري، نگهداشت و تأمين تجهيزات و لوازم اماكن مسكوني، ادارات، اماكن فرهنگي و ورزشي در منطقه بهرگان مناقصه شماره ۱۱۰/۱۴۰۱/م‌ب براي مدت دو سال را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزیابی‌کیفی از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی تا تهيه ليست پیشنهاددهندگان داراي صلاحيت، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۴۰۹۵۰۰۰۰۳۵ انجام خواهد شد. لازم است پيشنهاددهندگان در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی‌کیفی:

  • اساسنامه شركت.
  • آگهی‌های ثبت، تأسيس و تغییرات روزنامه رسمي.
  • ارائه گواهينامه تائید صلاحيت ايمني معتبر از اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي الزامي است.
  • ارائه گواهينامه تشخيص صلاحيت معتبر با موضوع خدماتی مرتبط از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي الزامي است.
  • ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده موضوع تصویب‌نامه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، ابلاغی طی نامه شماره ۲۶۵۱۰/ت ۳۹۰۳۹ مورخ ۰۹/۰۲/۱۳۸۸ ریاست محترم جمهوری که اصالت آن‌ها توسط مؤسسات حسابرسی عضو (سامانه پردیس) تعیین گردیده الزامی است.
  • هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی: واریز مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیون ریال) به‌حساب شماره ۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹ و يا شماره شبا ۳۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹IR نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و به‌نام شركت نفت فلات قاره ايران همزمان با دریافت اسناد.

ب: ساير شرايط:

  • توانائي ارائه ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار به مبلغ ۱۳٫۸۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سیزده میلیارد و هشتصد و نود و چهار میلیون ريال).
  • توانائی ارائه ضمانتنامه «انجام تعهدات» به میزان ۱۰% مبلغ كل قرارداد و نيز كسر ۱۰% از هر يك از پرداخت‌هاي قراردادي جهت تضمين حسن انجام كار و انجام تعهدات قراردادي طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.
  • داشتن امكانات، توانايي و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتياز ارزیابی‌کیفی لازم.

-تاريخ انتشار فراخوان در سامانه: مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۱

-مهلت دريافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۱

-مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۱

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:

 آدرس: استان بوشهر، شهرستان دیلم، شهر امام حسن، شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه بهرگان.

 تلفن: ۲۳۳۸۸۰۳۴ و ۲۳۳۸۸۰۷۳-۰۲۱، فکس: ۳۳۲۷۲۷۲۹-۰۷۷

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

 

روابط‌عمومی شركت نفت فلات قاره ايران