حمایت از اصناف باید در اولویت برنامه‌های کشور باشد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمدرسول‌ا… تهران بزرگ‌ حمایت از اصناف باید در اولویت برنامه‌های کشور باشد جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمدرسول‌ا… تهران بزرگ گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم؛ امروز سرنوشت دفاع مقدس ما به مدافعیت حرم وصل شده و این همان ادامه راه شهداست و دفاع مقدس هنوز باقی است و […]

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمدرسول‌ا… تهران بزرگ‌

حمایت از اصناف باید در اولویت برنامه‌های کشور باشد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمدرسول‌ا… تهران بزرگ گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم؛ امروز سرنوشت دفاع مقدس ما به مدافعیت حرم وصل شده و این همان ادامه راه شهداست و دفاع مقدس هنوز باقی است و شاید درک صحیح نسبت به این موضوع نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، احمدذوالقدر در سومین همایش ملی اصناف، طلایه‌داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تمام کشور‌ها از جمله آمریکا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با ما وارد جنگ شدند؛ اما شکست خوردند.

وی ادامه ‌داد: آمریکا به‌طور مستقیم در آب‌های خلیج‌فارس نفت‌کش‌‌ها و کشتی‌های ایران را مورد هدف قرارداد و در رویارویی با ایران شکست خورد و فهمید که تا جوانان متعهد و با ایمان همراه ولایت‌فقیه و نظام هستند، جمهوری اسلامی ایران پابرجاست.

ذوالقدر اظهار‌ کرد: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گرد هم آمدیم تا یاد و خاطره بیش از ۱۰ هزار شهید اصناف را گرامی بداریم؛ در قرآن هر جا اسم جهاد آمده اسم مال نیز آمده و به معنای جهاد با مال ‌و دارایی است و اصناف کشور هم با تمام دارایی خود وارد جبهه‌های نبرد علیه دشمن شدند.

وی با بیان این‌که اصناف نقش ارزشمندی را در احیای دین اسلام و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا داشته و دارند، تصریح‌ کرد: سهم بزرگی از انقلاب اسلامی کشورمان را مدیون اصناف و بازاریان هستیم و امروزه نیز تجارت و اقتصاد کشور ما در گرو دستان پر توان اصناف و تجار کشور است.

ذوالقدر گفت: امروز سبک زندگی‌، اشتغال‌، کسب‌وکار و تولید و صادرات از بازار نشات می‌گیرد؛ از این‌رو حمایت از اصناف و بازار باید در اولویت برنامه‌های کشور باشد. دولت و نظام نیز همراه با اصناف و بازار از سختی‌‌ها عبور خواهند کرد و همه دست به دست هم همراه با مردم اقتصاد مقاومتی را اجرایی خواهیم کرد.

در ادامه مراسم، همچنین از تمبر ایثارگران و نماد باشگاه ایرانیان اصناف رونمایی شد و از خانواده‌های گرانقدر شهدای اصناف تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

در این همایش، خانواده‌های معظم شهیدان محمدتقی‌ظاهر‌زاده از اصفهان، اسماعیل‌لجپورگ از خوزستان، محمد‌اسلامی‌نسب از فارس، غلامحسسین‌دیده‌بان از اردبیل‌، عبدا…‌زاده از کرمانشاه، محمد‌بی‌طرفان از قم‌، مهدی‌عراقی از تهران‌، رمضان‌نوبخت از گیلان و مرتضی‌عطایی از خراسان‌رضوی رییس اتحادیه تأسیسات مشهد، شهید مدافع حرم که در سال ۹۵ به شهادت رسید، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.