اماواگرهای سیف درباره تعاونی ثامن‌الحجج

اماواگرهای سیف درباره تعاونی ثامن‌الحجج رییس‌کل بانک مرکزی معتقد است که اگر سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج صرفاً به دنبال چند درصد سود بیش‌تر نبودند، قطعاً شاهد مشکلات و نابسامانی‌های اخیر نبودیم. به گزارش مهر، ولی‌ا…سیف در کانال تلگرامی خود درمورد تعاونی ثامن‌الحجج و حواشی آن این‌گونه نوشته است: از دغدغه‌هایم در بازار پول طی یک سال […]

اماواگرهای سیف درباره تعاونی ثامن‌الحجج

رییس‌کل بانک مرکزی معتقد است که اگر سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج صرفاً به دنبال چند درصد سود بیش‌تر نبودند، قطعاً شاهد مشکلات و نابسامانی‌های اخیر نبودیم.

به گزارش مهر، ولی‌ا…سیف در کانال تلگرامی خود درمورد تعاونی ثامن‌الحجج و حواشی آن اینگونه نوشته است:

از دغدغه‌هایم در بازار پول طی یک سال گذشته، مشکلات تعاونی خبرساز ثامن‌الحجج و چگونگی صیانت از حقوق میلیون‌ها سپرده‌گذار آن بود. این تعاونی که از مدت‌ها قبل دچار کسری منابع و بحران نقدینگی شده بود، علاوه بر مردم و بانک مرکزی حوزه‌های دیگر را نیز در کشور درگیر خود کرد.

گرچه ساماندهی این مؤسسه به لطف و فضل الهی و صبوری سپرده‌گذاران از یک طرف و با تشکیل کارگروهی ۲۰ نفره از حوزه‌های مختلف در بانک مرکزی و با هماهنگی کم نظیر مسؤولین ارشد قضایی و امنیتی-‌که نمونه‌ای مثال‌زدنی از همدلی و همراهی قوا و حوزه‌های مختلف برای حل معضلات مردم و مقابله با فساد و تباهی است- به نحو مطلوبی تدبیر شد و تاکنون وجوه مربوط به ۹۰ درصد از حساب‌ها پرداخت شده و بیش از ۹۹ درصد حساب‌ها تعیین تکلیف شده‌اند؛ اما وقتی به گذشته نیم نگاهی می‌کنم با خود فکر می‌کنم که: