تحت‌تأثیر جایزه گرفتن در سن من معنا ندارد

فرهاد اصلانی تحت‌تأثیر جایزه گرفتن در سن من معنا ندارد فرهاد اصلانی گفت: دریافت جایزه‌های بین‌المللی بهترین بازیگری قطعا افق کار بازیگران ایران را وسیع‌تر می‌کند. بازیگر فیلم «دختر» که به تازگی برای بازی در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر جشنواره باتومی برگزیده شده است، در گفت‌وگویی با ایسنا، بیان کرد: از دریافت این […]

فرهاد اصلانی

تحت‌تأثیر جایزه گرفتن در سن من معنا ندارد

فرهاد اصلانی گفت: دریافت جایزه‌های بین‌المللی بهترین بازیگری قطعا افق کار بازیگران ایران را وسیع‌تر می‌کند.

بازیگر فیلم «دختر» که به تازگی برای بازی در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر جشنواره باتومی برگزیده شده است، در گفت‌وگویی با ایسنا، بیان کرد: از دریافت این جایزه که پس از جایزه جشنواره‌ی مسکو برای دومین بار اتفاق افتاد خوشحالم؛ این جایزه برآیند کار همه دوستان در فیلم «دختر» است و با وجود این‌که خودم هم زحمت زیادی کشیده بودم، اما حضور همکارانم در این فیلم از میرکریمی (کارگردان) گرفته تا دیگر اعضای گروه، تأثیر به‌سزایی داشته است.

اصلانی با اشاره به این‌که این جشنواره در ۳ بخش فیلم‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند برگزار شد، ادامه داد: آن‌طور که متوجه شدم جایزه‌ بهترین بازیگر نقش مرد به اتفاق‌آرا هیأت داوران به من داده شد و زمانی که فیلم «دختر» هم به نمایش درآمد واکنش‌های فوق‌العاده و مثبتی را از تماشاگران گرفتم. ضمن این‌که چند کارگردان و رییس جشنواره هم تحت‌تأثیر این فیلم قرار گرفتند و بازی مرا تحسین کردند.

او با اشاره به کاندیدا شدن خود در ۳ جشنواره و جشن ایرانی از جمله جشنواره فجر، جشن خانه سینما و انجمن منتقدان اضافه کرد: اگرچه از گرفتن این جایزه خوشحالم، اما در سنی هم نیستم که خیلی تحت‌تأثیر این جایزه‌ها قرار بگیرم و برای کارم قطعاً همان مسیر همیشگی‌ خودم را ادامه می‌دهم.

 

اصلانی درباره‌ جدید‌ترین فیلم سینمایی‌ خود هم گفت: قرار است چند روز دیگر جلوی دوربین خانم درخشنده بروم که فکر می‌کنم سناریوی معرکه‌ای دارد و پوران درخشنده هم برای ساخت آن بسیار باانگیزه است.