۳۷۴۳ مناقصه – موسسه مهندسی رهاب – خرید و حمل آهن‌آلات موردنیاز استرات

 آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای موسسه مهندسی رهاب در نظر دارد «تهیه، خرید و حمل آهن‌آلات موردنیاز استرات و همچنین ساخت و نصب و حمل استرات شفت ایستگاه میدان اتریش در پروژه خط ۱۰ متروی تهران را از طریق آگهی عمومی به مناقصه بگذارد. مدت‌زمان اجراء: از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت ۴۵ روز تقویمی تعیین […]

 آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای

موسسه مهندسی رهاب در نظر دارد «تهیه، خرید و حمل آهن‌آلات موردنیاز استرات و همچنین ساخت و نصب و حمل استرات شفت ایستگاه میدان اتریش در پروژه خط ۱۰ متروی تهران را از طریق آگهی عمومی به مناقصه بگذارد.

مدت‌زمان اجراء: از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت ۴۵ روز تقویمی تعیین می‌گردد.

نحوه پرداخت:به‌صورت %۴۰ نقد و %۶۰ تهاتر می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مطابق ماده ۶ تصویب‌نامه ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۹۴آیین‌نامه تضامین معاملات دولتی مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که به‌صورت انواع تضامین موردقبول در آیین‌نامه معاملات دولتی ارائه گردد.

آخرین‌مهلت تحویل پیشنهاد قیمت: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱

تاریخ گشایش پاکات: گشایش پاکات توسط کمیسیون مناقصه کارفرما انجام خواهد شد و نتیجه به‌صورت کتبی به برنده مناقصه اعلام می‌گردد.

داوطلبان می‌توانند به ‌منظور دریافت اسناد مناقصه از همان روز چاپ آگهی در روزنامه چهارشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ با در دست داشتن معرفی‌نامه به آدرس زیر مراجعه نمایند.

ضمناً هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه چهاردهم، پلاک ۳، موسسه رهاب

شماره تماس: ۸۸۷۳۱۷۰۲-۰۲۱ داخلی ۱۸۱

آدرس محل پروژه: اتوبان شهید همت، میدان دریاچه چیتگر، بلوار جوزانی غربی، کارگاه ایستگاه میدان دریاچه خط۱۰ مترو تهران