۳۷۴۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران – تأمین تعداد ۱۲ نفر پرسنل نوبت‌کار

تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان) موضوع: شماره ٤٠-١٤٠١ شرکت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان «تأمین تعداد ۱۲ نفر پرسنل نوبت‌کار به‌صورت ٢٤ ساعت کار و ٤٨ ساعت استراحت جهت ارائه خدمات و انجام بخشي از خدمات نگهباني برون‌سپاری شده و حفاظت فيزيكي از اماكن و تأسیسات در […]

تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان)

موضوع: شماره ٤٠-١٤٠١

شرکت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان «تأمین تعداد ۱۲ نفر پرسنل نوبت‌کار به‌صورت ٢٤ ساعت کار و ٤٨ ساعت استراحت جهت ارائه خدمات و انجام بخشي از خدمات نگهباني برون‌سپاری شده و حفاظت فيزيكي از اماكن و تأسیسات در محدوده عملياتي آب و فاضلاب استان تهران» به شماره ۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۴۲ را از طریق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاري فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پيشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهي امضاي الكترونيكي به‌صورت برخط براي كليه صاحبان امضاي مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

۱- مواعد زمانی:

تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۱

مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۱۴۰۱

مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۱

زمان گشایش پاکات: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گران

۲- برآورد مبلغ مناقصه معادل ۲۳,۸۴۰,۴۸۲,۷۷۷ ریال (بیست و سه میلیارد و هشتصد و چهل میلیون و چهارصد و هشتاد و دو هزار و هفتصد و هفتاد و هفت ریال) می‌باشد.

۳- مدت کار: از مورخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۱ به مدت دوازده ماه شمسی

۴- شرایط شرکت‌کنندگان:

الف) ارائه رونوشت مصدق اساسنامه و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات در مورد دارندگان امضای مجاز پیشنهاددهنده

براي اسناد مالي و تعهدآور

ب) داراي گواهي تائید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا مستندات ثبت‌نام

ج) داراي گواهینامه صلاحیت پیمانکاري از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي.

چ) داراي مجوز نيروي انتظامي و حضور در لیست تائید شده از سوي مركز حراست وزارت نیرو

د) ارائه حداقل ۲ قرارداد منعقده با دستگاه‌های اجرايي و يا شرکت‌های آب و فاضلاب کشور مرتبط با موضوع مناقصه مشابه با موضوع مناقصه و حداقل به مقدار مبلغ برآورد مناقصه.

و) ارائه دو رضایت‌نامه مرتبط از کارفرمایان قبلی (متناظر با قراردادهاي ارائه‌شده دربند) را که با تائید بالاترین مقام شرکت یا معاونت یا مدیر دفتر قراردادها و امور بازرگاني باشد.

ه) ارائه حداقل ۲ سال مفاصا حساب مالیاتی از ۵ سال گذشته یا ارائه برگ تشخیص قطعی مالیات عملکرد و مستندات پرداخت آن.

ي) آدرس و كروكي دفتر مركزي و تعداد کارمندان شاغل در شرکت.

تذکر مهم: با توجه به ارزیابی‌کیفی به روش ساده (همزمان) عدم ارائه هر يك از موارد فوق منجر به عدم تائید و عدم گشایش پاکت قیمت مناقصه گر خواهد شد و مناقصه گر از ادامه فرآیند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد.

تذکر مهم ۲ برنده مناقصه می‌بایست داراي دفتر کار در شهر تهران باشد.

بديهي است حداکثر ظرف مدت يك ماه پس از ابلاغ قرارداد می‌بایست مستندات موردنظر را ارائه نماید.

۵- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۹۱۵,۲۱۵,۰۰۰ ریال (نهصد و پانزده میلیون و دویست و پانزده هزار ریال) می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان فنا خسرو، پلاک ۱۸، شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران طبقه اول واحد دبیرخانه تحویل گردد.

۶- محل تأمین اعتبار بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۷- سایر شرایط به پیشنهادهای فاقد امضا مشروط و مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

  • نشاني سايت‌هاي اينترنتي: شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه گر موجود است. مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱