فروش خودرو در آمریکا، صعودی یا نزولی؟

کاهش تولید کامیون جنرال‌موتورز نشان‌دهنده تغییر فروش خودرو در ایالات‌متحده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، انتظار می‌رود فروش خودرو‌های جدید در ایالات‌متحده در ماه فوریه افزایش یابد، اما تصمیم شرکت جنرال‌موتورز برای کاهش تولید پیکاپ‌های بزرگ در یک کارخانه ایالات‌متحده به چالش‌های جدیدی برای خودروسازان دیترویت اشاره می‌کند. براساس داده‌های کاکس اتومتیو که به رویترز ارایه […]

کاهش تولید کامیون جنرال‌موتورز نشان‌دهنده تغییر فروش خودرو در ایالات‌متحده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، انتظار می‌رود فروش خودرو‌های جدید در ایالات‌متحده در ماه فوریه افزایش یابد، اما تصمیم شرکت جنرال‌موتورز برای کاهش تولید پیکاپ‌های بزرگ در یک کارخانه ایالات‌متحده به چالش‌های جدیدی برای خودروسازان دیترویت اشاره می‌کند. براساس داده‌های کاکس اتومتیو که به رویترز ارایه شده است، برند‌های بزرگ وانت دیترویت در حال افزایش موجودی وسایل‌نقلیه فروخته نشده هستند. با کاهش تنگنا‌های زنجیره تأمین، عزم خودروسازان دیترویت برای محدود نگه‌داشتن موجودی انبار‌‌ها نسبت به قبل از همه‌گیری بررسی خواهد شد. فروشندگان اظهار کردند که خودروسازان می‌توانند بین کاهش تولید برای جلوگیری از کاهش قیمت یا ارایه تخفیف‌های بیشتر برای افزایش حجم فروش، یکی را انتخاب کنند. جنرال موتورز، فورد و استلانتیس بر بازار پیکاپ‌های بزرگ ایالات‌متحده تسلط دارند و در دو سال گذشته قیمت کامیون‌های خود را به سطح رکوردی افزایش داده‌اند، زیرا زنجیره تأمین تولید را محدود کرده است.