۳۷۴۷ مناقصه – شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران – خدمات پشتیبانی، بهره‌برداری از خط تولید، نظافت

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران       (آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی)  «انجام کلیه خدمات پشتیبانی، بهره‌برداری از خط تولید، نظافت، تأسیسات، آبدارخانه و خدمات اداری در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران» شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت […]

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران    

 

(آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی)

 «انجام کلیه خدمات پشتیبانی، بهره‌برداری از خط تولید، نظافت، تأسیسات، آبدارخانه و خدمات اداری در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران»

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ و آیین‌نامه اجرایی بند «ج» ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات، برگزاری فرآیند ارجاع کار و انتخاب پیمانکار ذیصلاح جهت «انجام کلیه خدمات پشتیبانی، بهره‌برداری از خط تولید، نظافت، تأسیسات، آبدارخانه و خدمات اداری در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران» نسبت به تجدید فراخوان مذکور اقدام نماید. لذا از كليه شرکت‌های ذیصلاح که دارای توان فنی و اجرایی جهت انجام خدمات مربوطه می‌باشند و تمایل به شرکت در مناقصه فوق رادارند دعوت به عمل می‌آید جهت دريافت اسناد مناقصه با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir و به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۴۱۰۰۰۰۰۵۰ و واریز مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) به شماره‌حساب ۴۰۰۱۰۵۴۲۰۴۰۵۰۷۱۸ به شناسه واریز ۳۲۳۰۵۴۲۷۴۲۹۵۷۳۰۴۰۰۰۱۴۰۰۵۲۶۶۰۳۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک مرکزی شعبه مرکزی اقدام نمایند. خاطرنشان می‌نماید این فراخوان هیچ‌گونه تعهدی برای کارفرما جهت دعوت به مناقصه شرکت‌های دریافت‌کننده اسناد مناقصه ایجاد ننموده و تنها شرکت‌هایی که دارای شرایط مندرج در اسناد بوده و حائز حداقل امتیاز لازم (ارزیابی‌کیفی) شوند با تشخیص کارفرما به مرحله بعدی مناقصه راه خواهند یافت.

  • نام و نشاني كارفرما: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشاني: تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه شهیدان سازش، پلاک ۵ و ۷
  • محل اجراي پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران.
  • موضوع مناقصه: انجام کلیه خدمات پشتیبانی، بهره‌برداری از خط تولید، نظافت، تأسیسات، آبدارخانه و خدمات اداری در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه.
  • نوع مناقصه: یک مرحله‌ای عمومی همراه با ارزیابی‌کیفی
  • مدت‌زمان اجرای پروژه: یک سال کامل شمسی.

گواهی‌نامه صلاحيت رشته و پایه: متقاضیان ‌ شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهی‌نامه معتبر صلاحیت پیمانکاری در امور خدماتی و گواهی‌نامه صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند.

  • تأمین مالی: از منابع داخلی شرکت
  • مبلغ ضمانتنامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۳۳٫۵۶۹٫۹۳۳٫۵۰۰ ریال (سی و سه میلیارد و پانصد و شصت و نه میلیون و نهصد و سی و سه هزار و پانصد ریال) خواهد بود و تضمین ارائه‌شده می‌بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین‌مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  • زمان و محل دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور رادارند دعوت به عمل می‌آید جهت آگاهی و دریافت اسناد مربوطه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی اsetadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) روز یکشنبه مورخ ۱۴/۱۲/۱۴۰۱ اقدام نمایند.
  • زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلف‌اند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) روز ‌یکشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir بارگذاری نمایند.
  • زمان گشایش پاکت ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۵/۰۱/۱۴۰۲ به نشانی مندرج دربند دو از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

 شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران