پلتفرم جدید بیامو به نام پلتفرم نئو کلاس در راه است، که مبنایی برای طیف جدید خودروهای الکتریکی این شرکت خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود که آن را با نیروی هیدروژن سازگار میکند. به گزارش مناقصهمزایده، یورگن گولدنر؛ مدیر کل برنامه مذکور، گفت: بیامو در حال کار بر روی توانایی […]
پلتفرم جدید بیامو به نام پلتفرم نئو کلاس در راه است، که مبنایی برای طیف جدید خودروهای الکتریکی این شرکت خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود که آن را با نیروی هیدروژن سازگار میکند. به گزارش مناقصهمزایده، یورگن گولدنر؛ مدیر کل برنامه مذکور، گفت: بیامو در حال کار بر روی توانایی ادغام هیدروژن در پلتفرم نئو کلاس است. با این حال، او گفت که تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد و برنامه این است که آن را برای خودروهای بزرگتر در دسترس قرار دهد. پس از همه، تأیید شده است که اولین مدل مبتنی بر بیامو نئو کلاس یک سدان خواهد بود و یک شاسیبلند جمعوجور به دنبال آن خواهد بود، بنابراین جدول زمانی منطقی است. گولدنر؛ در مورد راهحل بستهبندی مخازن هیدروژن توضیح داد که برنامه این است که مخازن کوچکتری در کنار یکدیگر قرار گیرند که فضای بسته باتری خودروهای الکتریکی را اشغال کنند. این رویکرد انعطافپذیری بیشتری را از نظر تعداد مخازن مورد نیاز برای مدلهای مختلف خودرو امکانپذیر میکند. همانطور که گولدنر؛ اشاره کرد، بقیه زیرساختها، مانند موتور، در حالحاضر در خودرو هستند، بنابراین تنها موضوع پیدا کردن طراحی و محل مناسب برای مخازن هیدروژن است.
دیدگاه بسته شده است.