دریافت حق سرویس رستوران‌ها در نظام رقابتی معنایی ندارد

نایب‌رییس اول اتاق اصناف ایران دریافت حق سرویس رستوران‌ها در نظام رقابتی معنایی ندارد ‌نایب‌رییس اول اتاق اصناف ایران گفت: در نظام رقابتی کشور با توجه با روند رو به رشد تعداد رستوران‌ها‌، دریافت حق سرویس باعث کاهش مشتری ‌شده و معنایی ندارد. جلال‌الدین‌محمدشکریه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: با […]

نایب‌رییس اول اتاق اصناف ایران

دریافت حق سرویس رستوران‌ها در نظام رقابتی معنایی ندارد

‌نایب‌رییس اول اتاق اصناف ایران گفت: در نظام رقابتی کشور با توجه با روند رو به رشد تعداد رستوران‌ها‌، دریافت حق سرویس باعث کاهش مشتری ‌شده و معنایی ندارد.

جلال‌الدین‌محمدشکریه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد رستوران‌ها که اکنون نیز روند رو به رشد دارند، برای جذب مشتری باید فضای رقابتی ایجاد شود که در این خصوص قیمت پایین و کیفیت بالا می‌تواند فروش و درآمد بیش‌تری را به همراه داشته باشد.

وی تصریح‌کرد: دریافت حق‌سرویس به دلیل این‌که در قانون نظام صنفی نیامده است، تخلف محسوب می‌شود و واحدهای صنفی که این مبالغ را دریافت کنند، جریمه خواهند شد.

 

شکریه افزود: به دلیل رکود بازار و تعدد رستوران‌ها و فست‌فود‌ها تعداد واحدهایی که اقدام به دریافت حق‌سرویس می‌کنند، کم است و بیش‌تر مشمول مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور می‌شود اما در شهرهای کوچک چنین مسأله‌ای وجود ندارد.