تغییر نگرش صنعت بانکداری از مشتری‌مداری به مشتری محوری

عضو هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر عنوان کرد تغییر نگرش صنعت بانکداری از مشتری‌مداری به مشتری محوری عضو هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان البرز گفت: متأسفانه برخی مواقع خوب شعار می‌دهیم اما بهینه رفتار و عمل نمی‌کنیم. برای زنده نگهداشتن ارزش‌های شهدای دفاع مقدس توصیه می‌کنم وصیت نامه […]

عضو هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر عنوان کرد

تغییر نگرش صنعت بانکداری از مشتری‌مداری به مشتری محوری

عضو هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان البرز گفت: متأسفانه برخی مواقع خوب شعار می‌دهیم اما بهینه رفتار و عمل نمی‌کنیم. برای زنده نگهداشتن ارزش‌های شهدای دفاع مقدس توصیه می‌کنم وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید و در مسیر زندگی آن‌ها را سرمشق قرار دهید.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مؤسسه اعتباری کوثر در طول ۵سال فعالیت خود در نظام بانکی به واقع جهادی عمل نموده است. تنها تفاوت عملکردی مؤسسه اعتباری کوثر با سایر بانک‌ها در ارایه خدمات ارزی و صدور چک می‌باشد. اگر می‌خواهیم شعار«آینده از آن ماست» را محقق نماییم نباید به وضعیت کنونی قانع باشیم.

 

به اعتقاد وی؛ کوثر یک مجموعه ارزشی است که در راستای تحقق چشم‌انداز و تنوع بخشی به سبد خدمات مشتریان متناسب با تکنولوژی روز؛ فرایند توسعه‌ای خود را در تعامل با بانک مرکزی فعالیت در قالب بانک کوثر تبیین نموده است.