۳۷۵۶ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران – عملیات خاکی، پی‌سازی، نصب مخزن

آگهي تجدید مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره ۴۴-۱۴۰۱  شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان «اجرای عملیات خاکی، پی‌سازی، نصب مخزن، اجرای خطوط و حوضچه‌های مرتبط با ۵ باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران (بخش دوم)» به […]

آگهي تجدید مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی

شماره ۴۴-۱۴۰۱

 شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان «اجرای عملیات خاکی، پی‌سازی، نصب مخزن، اجرای خطوط و حوضچه‌های مرتبط با ۵ باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران (بخش دوم)» به شماره ۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۴۶ را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد.

كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد فراخوان تا گشایش پيشنهادات از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضيان شركت در فراخوان در صورت عدم عضويت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي (به‌صورت برخط) براي كليه صاحبان امضاي مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

  1. مواعد زماني:

–         تاريخ انتشار فراخوان: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۱

–         مهلت دريافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۱/۱۴۰۲

–         مهلت ارسال پيشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۲

–  زمان گشایش پاكات: ساعت: ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۲ در محل سالن كنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار.

  1. برآورد مبلغ مناقصه: معادل ۴۹٫۵۸۱٫۹۷۱٫۱۶۷ ریال (چهل و نه میلیارد و پانصد و هشتاد و یک میلیون و نهصد و هفتاد و یک هزار و یکصد و شصت و هفت ریال) بر اساس فهرست‌بهای سال ۱۴۰۱ سازمان برنامه‌وبودجه می‌باشد.
  2. مدت‌زمان اجرای كار: از تاريخ صورت‌جلسه تحویل زمین به مدت پنج ماه شمسي.
  3. شرايط شرکت‌کنندگان:

الف) ارائه گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

ب)  ارائه گواهينامه احراز صلاحيت (رتبه ۵) در رشته آب یا ابنیه از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردي رياست جمهوري.

  1. مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۱.۶۸۷٫۴۶۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد و ششصد و هشتاد و هفت میلیون و چهارصد و شصت هزار ریال) می‌باشد كه می‌توانند به‌صورت فيش واريز نقدي به‌حساب جاري ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانك قرض‌الحسنه مهر ايران شعبه وليعصر و يا ضمانتنامه معتبر بانكي به همان مبلغ به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران تهيه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تداركات الكترونيكي دولت بارگذاري نمايند. پاكت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شركت همزمان به‌صورت فيزيكي تحويل دبيرخانه گردد.
  2. محل تأمين اعتبار: بودجه جاري (طرح‌های غير عمراني).
  3. ساير شرايط: به پيشنهادهاي فاقد امضا، مشروط و مخدوش و پيشنهاداتي كه پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقأ ترتيب اثر داده نخواهد شد. هزينه خريد اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
  4. نشاني سايت‌هاي اينترنتي: شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك www.t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ايران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سايت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفايل تأمین‌کننده/مناقصه گر موجود است. مركز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱