۳۷۵۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – خدمات وظايف نگهباني و حفاظت

آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان) شماره ۴۵-۱۴۰۱  شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات وظايف نگهباني و حفاظت از كليه ساختمان‌های اداري، تأسيسات و تجهيزات شركت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران با تأمين تعداد ۳۰ نفر نيروي انساني جهت ارائه خدمات نگهبانی برون‌سپاری شده […]

آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان)

شماره ۴۵-۱۴۰۱

 شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات وظايف نگهباني و حفاظت از كليه ساختمان‌های اداري، تأسيسات و تجهيزات شركت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران با تأمين تعداد ۳۰ نفر نيروي انساني جهت ارائه خدمات نگهبانی برون‌سپاری شده و حفاظت فیزیکی از اماکن و تأسیسات در محدوده کار استان تهران» به شماره ۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۴۷  را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

  1. مواعد زمانی:
  • تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۱
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۱/۱۴۰۲
  • مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۲
  • زمان گشایش پاکات: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۲ در محل سالن كنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار.
  1. برآورد مبلغ مناقصه: معادل ۸۹٫۸۰۲٫۵۲۵٫۳۷۲ ریال (هشتاد و نه میلیارد و هشتصد و دو میلیون و پانصد و بیست و پنج هزار و سیصد و هفتاد و دو ریال) می‌باشد.
  2. مدت كار: از تاريخ تنظیم صورت‌جلسه شروع به کار به مدت دوازده ماه شمسی.
  3. شرايط شرکت‌کنندگان:

الف) ارائه رونوشت مصدق اساسنامه و آگهي تأسیس و آخرین تغییرات در مورد دارندگان امضاي مجاز پیشنهاددهنده براي اسناد مالي و تعهدآور یا ارائه پروانه فعاليت مرتبط از اتحاديه مربوطه و موضوع فعاليت اصلي شرکت‌کنندگان که می‌بایست در اساسنامه قیدشده باشد.

ب)  ارائه گواهی تائید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا ارائه مستندات ثبت‌نام از سایت مربوطه.

پ) حضور در ليست تأییدشده از سوي مركز حراست وزارت نيرو و حضور در ليست مؤسسه انتظام.

ت) ارائه حداقل ۲ قرارداد منعقده با دستگاه‌های اجرایی و یا شرکت‌های آب و فاضلاب کشور مرتبط با موضوع مناقصه ( مشابه با موضوع مناقصه).

ث) ارائه دو رضایت‌نامه مرتبط از کارفرمایان قبلی (متناظر با قراردادهای ارائه‌شده دربند “ت” که با تائید بالاترین مقام شرکت یا معاونت یا مدیر دفتر قراردادها و امور بازرگانی باشد.

ج) ارائه حداقل ۲ سال مفاصا حساب مالياتي از ۵ سال گذشته یا ارائه برگ تشخیص قطعی مالیات عملکرد و مستندات پرداخت آن.

چ) ارائه آدرس و كروكي دفتر مركزي و تعداد كارمندان شاغل در شرکت.

ه) ارائه تصوير آخرين مدرك تحصيلي مديرعامل و اعضای هيأت مديره.

ی ) ارائه نوع سيستم نرم‌افزار مالي و سيستم نرم‌افزار پرسنلي مورداستفاده پيمانكار با مستندات مربوطه.

تذکر مهم ۱: با توجه به ارزیابی‌کیفی به روش ساده (همزمان) عدم ارائه هر یک از موارد فوق منجر به عدم تائید و عدم گشایش پاکت قیمت مناقصه گر خواهد شد و مناقصه گر از ادامه فرآیند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد.

تذکر مهم ۲: برنده مناقصه می‌بایست دارای دفتر کار در شهر تهران باشد. بدیهی است حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ قرارداد می‌بایست مستندات موردنظر را ارائه نماید.

  1. مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ سپرده شركت در مناقصه ۲٫۸۹۴٫۰۷۶٫۰۰۰ ریال (دو میلیارد و هشتصد و نود و چهار میلیون و هفتاد و شش هزار ریال) می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان فناخسرو، پلاک ۱۸، شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران، طبقه اول، واحد دبیرخانه تحویل گردد.
  2. محل تأمين اعتبار: بودجه جاري (طرح‌های غير عمراني).
  3. ساير شرايط: به پيشنهادهاي فاقد امضا، مشروط و مخدوش و پيشنهاداتي كه پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقأ ترتيب اثر داده نخواهد شد. هزينه خريد اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
  4. نشاني سایت‌های اينترنتي: شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه گر موجود است. مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱