جشنواره خرید کالاهای ایرانی برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور شد

شهردار اصفهان در آیین آغاز عملیات اجرایی بازار عمده‌فروشان خواروبار و خشکبار جشنواره خرید کالاهای ایرانی برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور شد شهردار اصفهان با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان از اجرای جشنواره خرید کالاهای ایرانی از بازارهای روز کوثر گفت: خوشبختانه این طرح در همه کشور رواج پیدا کرده و به برندی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای […]

شهردار اصفهان در آیین آغاز عملیات اجرایی بازار عمده‌فروشان خواروبار و خشکبار

جشنواره خرید کالاهای ایرانی برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور شد

شهردار اصفهان با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان از اجرای جشنواره خرید کالاهای ایرانی از بازارهای روز کوثر گفت: خوشبختانه این طرح در همه کشور رواج پیدا کرده و به برندی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبدیل شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی‌جمالی‌نژاد در آیین کلنگ‌زنی بازار عمده‌فروشان خوارو بار و خشکبار اصفهان و همچنین اهدای ۱۲ خودروی سمند به شهروندان اصفهانی که در جشنواره خرید کالاهای ایرانی از بازارهای روز کوثر شرکت کرده‌ بودند، با اشاره به این‌که برگزاری روزانه رویدادهای فرهنگی در سطح بین‌المللی و کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهر اصفهان بیانگر پویایی این شهر در چند ماه اخیر است، اظهار داشت: رویدادهای بین‌المللی و ملی در شهر اصفهان به اندازه‌ای متنوع شده است که در خصوص اطلاع‌رسانی در این زمینه فرصتی باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه در خصوص کلنگ‌زنی بازار عمده‌فروشان خواروبار و خشکبار شهر اصفهان ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که محورهای جهاد، ولی‌عصر(عج) و مسجدسید، بورس بنگاه‌های خرید و فروش خشکبار بوده و این محور به دلیل وجود واحدهای عمده‌فروشی خوار و بار از ترافیک بالا رنج می‌برده و مشکلات ترافیکی زیادی را نیز برای محورهای غربی شهر اصفهان ایجاد کرده است.

توزیع متوازن سفر از غرب و شرق اصفهان با راه‌اندازی بازار عمده‌فروشان خواروبار

شهردار اصفهان اضافه کرد: با ساماندهی اصناف این ۳ محور شاهد توزیع متوازن سفر از غرب و شرق اصفهان خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان این‌که طی ۶ ماه گذشته سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به مأموریت اصلی خود در حوزه ساماندهی مشاغل بازگشته است، اضافه کرد: این سازمان در این بازه زمانی تاکنون کلنگ دو ابرپروژه شامل بازار گل و گیاه و بازار عمده‌فروشان خواروبار و خشکبار اصفهان را بر زمین زده است.

جمالی‌نژاد اعتبار بهره‌برداری از ۳ فاز پروژه بازار عمده‌فروشان خواروبار و خشکبار شهر اصفهان را ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه قرار است در زمینی ۱۴ هکتاری در قالب ۱۰۵ واحد ۵۷۰ متری به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: فاز اول این پروژه در بازه زمانی یک ساله و دو فاز دیگر نیز در زمانی کوتاه‌تر بهره‌برداری خواهد شد.

بازار عمده‌فروشان چوب در شهرک صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود

شهردار اصفهان همچنین به راه‌اندازی بازار عمده‌فروشان چوب در خیابان امام خمینی (ره) و شهرک صنعتی امیر کبیر اشاره کرد و گفت: چنان‌چه این پروژه نیز کلنگ‌زنی شود طی یک سال رکورد ساماندهی مشاغل در بازه زمانی کوتاه را کسب می‌کنیم.

وی در خصوص ساماندهی دیگر مشاغل مزاحم شهری از جمله طلاسازان و ریخته‌گران نیز گفت: باید توجه داشته باشیم که این مشاغل را نمی‌توان در حریم شهر ساماندهی کرد و در این زمینه باید دیگر دستگاه‌ها نیز در کنار شهرداری به میدان بیایند تا بتوان در خارج از شهر آن‌ها را ساماندهی کرد.

۱۰۶۲ جایزه برای خرید کالاهای ایرانی در اصفهان

جمالی‌نژاد در خصوص برگزاری جشنواره خرید کالاهای ایرانی در بازارهای روز کوثر نیز بیان داشت: در این جشنواره یک‌هزار و ۶۲ جایزه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای خریداران اختصاص یافته که از جمله این جوایز ۱۲ دستگاه خودروی سمند، ۶۰۰ دستگاه دوچرخه، ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی، ۱۱۰ نیم سکه، ۱۱۰ ربع سکه، ۱۱۰ تخته فرش و ۱۱۰ دوچرخه کودک بود که با حضور ۴۰ تولیدکننده برتر کشور بدون هیچ‌گونه هزینه مالی از سوی شهرداری اصفهان انجام شد.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان از اجرای جشنواره خرید کالاهای ایرانی از بازارهای روز کوثر بیان داشت: خوشبختانه این طرح در همه کشور رواج پیدا کرده و به برندی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبدیل شده است.

شهردار اصفهان تأکید کرد: حمایت از خرید کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی در شهر اصفهان همچنان ادامه دارد.

 

وی در خصوص پویش کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر اصفهان نیز ابراز داشت: این کیسه‌ها که توسط شهرداری اصفهان تولید می‌شود نیز مورد اقبال همه مردم کشور قرار گرفته است و امیدواریم در سطح کشور فراگیر شود.