صدای شجریان مصداق حق‌الناس است

حمیدرضا نوربخش در مراسم سالگرد جشن موسیقی صدای شجریان مصداق حق‌الناس است جشن هفدهمین سالگرد تأسیس خانه موسیقی برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم اعضای خانه موسیقی و جمع کثیری از هنرمندان موسیقی حضور داشتند. همچنین ویدیویی با عنوان «خانه موسیقی در دو سالی که گذشت» برای حاضران پخش شد. حمیدرضانوربخش، دبیر هفدهمین […]

حمیدرضا نوربخش در مراسم سالگرد جشن موسیقی

صدای شجریان مصداق حق‌الناس است

جشن هفدهمین سالگرد تأسیس خانه موسیقی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعضای خانه موسیقی و جمع کثیری از هنرمندان موسیقی حضور داشتند. همچنین ویدیویی با عنوان «خانه موسیقی در دو سالی که گذشت» برای حاضران پخش شد. حمیدرضانوربخش، دبیر هفدهمین جشن، مدیرعامل سابق و عضو هیأت مدیره خانه موسیقی، در بخش دیگری از سخنان خود به محمدرضاشجریان اشاره و اظهار کرد: جای او که عزیزدل مردم ایران است، در این جشن خالی است. شکر خدا استاد به سلامت به وطن بازگشته‌اند. مسؤولان دولتی نیز با همه وجود در این زمینه کمک کرده‌اند و پیگیری می‌کنند. خواهش می‌کنم رسانه‌ها به شایعات درمورد ایشان دامن نزنند. استاد شجریان حالشان خوب است و بنده هر روز حال وی را رصد می‌کنم.

نوربخش اضافه کرد: وی برای این که بتوانند فعالیت‌های طبیعی روزانه خود را داشته باشند، فیزیوتراپی انجام می‌دهد، زیرا در این دو، ۳ ماهه که درمان می‌کردند، مشکلاتی برایشان پیش آمده است. نوربخش همچنین گفت: محمدرضاشجریان حق‌الناس است. باید این حق‌الناس را به مردم برگردانیم. صدای او مصداق حق‌الناس است. امیدوارم رسانه ملی به فکر فرو برود. در ادامه مراسم نوبت به تقدیر از پیشکسوتان موسیقی رسید که با حضور داریوشپیرنیاکان، داوودگنجه‌ای، هنگامه‌اخوان و محمدمیرزمانی، از سوسن‌بخشایش(صدابردار)، فرمان‌مرادی (سازنده ساز)، میلاد‌کیایی (نوازنده سنتور)، عباس‌سجادی (شاعر و ترانه‌سرا) تقدیر به عمل آمد. بخش اهدای جوایز آلبوم‌های موسیقی به دلیل کنسل شدن جشن خانه موسیقی در سال گذشته به احترام جان‌باختگان فاجعه منا امسال به شکل دو ساله انجام شد.

 

در ادامه با حضور علی‌مرادخانی، شهرام‌ناظری و حمیدرضانوربخش، از آذین‌موحد (نوازنده فلوت)، سیاوش‌ظهیرالدینی (نوازنده)، لوریس‌چکناواریان (آهنگساز و رهبر ارکستر) تقدیر شد. لوریس‌چکناواریان نیز بعد از دریافت تندیس خود گفت: من این تندیس را به دوست بسیار عزیزم مرحوم فریدون‌ناصری که پایه‌گذار خانه موسیقی بود، اهدا می‌کنم. شهرام‌ناظری، سالار عقیلی، داوود‌گنجه‌ای، هنگامه‌اخوان، بیژن‌بیژنی و داریوش‌پیرنیاکان از جمله هنرمندان حاضر در هفدهمین جشن تأسیس خانه موسیقی بودند.