آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در سامانه بارگذاری نمایند. در ضمن یادآور میشود کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادها و گشایش پاکتها از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.
محل بازگشایی پاکتها: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف، سالن G6
کلیه اسناد باید در سه پاکت «الف» و «ب »و «ج » در سامانه ستاد بارگذاری گردد در ضمن بهمنظور تطبیق ضمانتنامه یا فیش واریزی بارگذاری شده بایستی اصل آن را در مهلت ارائه پیشنهادها به آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه ۲، اتاق ۲۰۶ تحویل نمایید.
سپرده قابلقبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار ميباشد.
مديريت نظارت و توسعه امور عمومي
دانشگاه علوم پزشكي
و خدمات بهداشتيدرماني تهران
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
دیدگاه بسته شده است.