برای تغییر زمان بازی ایران و کره باید سال ۹۱ اقدام می‌کردیم

برای تغییر زمان بازی ایران و کره باید سال ۹۱ اقدام می‌کردیم عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید فیفا و AFC واکنش منفی به تغییر زمان دیدار ایران و کره‌جنوبی داشته و اعلام کرده‌اند که برای این موضوع باید از سال ۹۱ اقدام می‌شد. عبدالکاظم‌طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک به مردم بابت کسب […]

برای تغییر زمان بازی ایران و کره باید سال ۹۱ اقدام می‌کردیم

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید فیفا و AFC واکنش منفی به تغییر زمان دیدار ایران و کره‌جنوبی داشته و اعلام کرده‌اند که برای این موضوع باید از سال ۹۱ اقدام می‌شد.

عبدالکاظم‌طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک به مردم بابت کسب عنوان سوم جام جهانی فوتسال کلمبیا توسط ملی‌پوشان ایران گفت: طبق مصوبه‌ای که در آخرین جلسه هیأت رییسه فدراسیون فوتبال داشتیم، ما پاداش تیم قهرمان را به فوتسالیست‌‌ها پرداخت می‌کنیم و حتی روز گذشته تیم ملی ما نشان داد که توانایی قهرمانی جهان را هم دارد.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال درباره این‌که از این پس انتظارات از فوتسال هم افزایش می‌یابد و این موضوع نیازمند یک برنامه‌ریزی بهتر است تأکید کرد: قطعا همین طور است. در حال حاضر مردم انتظار بالایی از فوتسال دارند و باید درباره بحث هزینه‌ها و کمک به فوتسال تجدید نظر کنیم و در این زمینه بهتر ظاهر شویم.

او در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود بلافاصله پس از اتمام جام جهانی، فدراسیون فوتبال در حال ایجاد تغییراتی در بدنه مدیریتی کمیته فوتسال است و احتمالاً فرد دیگری جایگزین علی‌کفاشیان می‌شود گفت: من در جریان این موضوع نیستم اما در حال حاضر علی‌کفاشیان که رییس کمیته فوتسال آسیا و عضو کمیته فوتسال فیفا هم هست این سمت را بر عهده دارد و این یک امتیاز مثبت برای ماست.

طالقانی در واکنش به این‌که کفاشیان به خاطر حضور در سمت ریاست کمیته فوتسال آسیا نتوانست در جام جهانی در اردوی تیم ملی فوتسال ایران حاضر شود گفت: درست است این هم ایرادی است که به زودی با یک تصمیم‌گیری درست آن را برطرف خواهیم کرد اما به جای کفاشیان، تاج در کنار بازیکنان بود و آن‌‌ها را همراهی می‌کرد. تا به حال هم من هیچ چیزی راجع به تغییرات نشیده‌ام و روز گذشته هم در کنار تاج بودم اما او هیچ صحبتی با من نداشت.

 

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: طبق قانون، ابتدا تاج گزینه مدنظر خود را انتخاب می‌کند و سپس اعضای هیأت رییسه درباره فرد مورد نظر تصمیم‌گیری می‌کنند.