۳۷۶۰ مناقصه – شرکت فولاد آلیاژی ایران – نظافت صنعتی در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۱۰/۱۴۰۱ شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد انجام نظافت صنعتی در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی و نظافت خیابان‌های کارخانجات تولیدی خود را به‌صورت مطلوب و به روش مکانیزه را بر اساس شرایط و مشخصات در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و […]

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۱۰/۱۴۰۱

شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد انجام نظافت صنعتی در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی و نظافت خیابان‌های کارخانجات تولیدی خود را به‌صورت مطلوب و به روش مکانیزه را بر اساس شرایط و مشخصات در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.isaco.ir – بخش خرید و تأمین‌کنندگان- قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه نسبت به بارگذاری اطلاعات درخواستی در سامانه مدیریت ارتباط با تأمین‌کنندگان این شرکت به آدرس srm.iasco.ir اقدام نمایند. ضمناً متعاقب آن متقاضیان می‌بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۲ بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه (یزد، جاده کنارگذر یزد – کرمان، نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز، همه‌روزه به‌غیراز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی با آقای شیخی زاده (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۷۲۴-۰۳۵ و ۰۹۱۳۳۵۱۱۰۳۴) و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای کلانتری (شماره تماس ۳۱۲۲۲۶۵۴-۰۳۵) تماس حاصل نمایند.

 

شرکت فولاد آلیاژی ایران