تقویت مسیر انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف مجلس خبرگان است

  آیت ا… اعرافی گفت این‌که چه کسی به خبرگان می‏آید و رأی آورد مهم نیست بلکه این موضوع مهم است که مسیر انقلاب اسلامی تقویت شود. امام جمعه قم تصریح کرد: من در این ایام، سخت‏‌ترین ایام زندگی‏ام را سپری می‎کنم، چرا که شاهد هستم در این مجالس از بنده نام برده می‌شود. وی […]

 

آیت ا… اعرافی گفت این‌که چه کسی به خبرگان می‏آید و رأی آورد مهم نیست بلکه این موضوع مهم است که مسیر انقلاب اسلامی تقویت شود.

امام جمعه قم تصریح کرد: من در این ایام، سخت‏‌ترین ایام زندگی‏ام را سپری میکنم، چرا که شاهد هستم در این مجالس از بنده نام برده می‌شود. وی افزود: طلبه و دانشجویی هستم که به‌کار و تلاش مشغولم و اصل حضور بنده در مجالسی از این دست ادای احترام و اکرام به شما عزیزان است. این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان افزود: نکته‏ای که باید عرض کنم این است که ملت ایران مبدأ تئوری جدیدی در جهان بود که شاید عمق آن را هنوز در نیافته‌ایم. در طول سالهای اخیر بشر به سوی دموکراسی گام برداشته است. در حال حاضر نیز عمده مشکلاتی را که در دنیای اسلام شاهد هستیم نبود یا فقدان تئوری و فلسفه سیاسی مشخص است. آیت‌ا… اعرافی تصریح کرد: در ایران این پایه تئوری و فلسفی شکل گرفته و به این پارادوکس پاسخ داده است. آن‌چه در قانون اساسی در این مورد تبلور یافته همان مردم‌سالاری دینی است. متأسفانه بسیاری از حرکات انحرافی که در شرایط امروزی دیده می‌شود ناشی از همین فقدان است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه اظهار داشت: در چارچوب نظام مردم سالاری دینی هم جایگاه مردم و هم ارزش‏های مکتبی و اسلامی به خوبی دیده و تبیین شده است.