محکومیت ۱۲۰ میلیارد تومانی متخلفان اقتصادی در اصفهان

در نیمه نخست امسال صورت گرفت محکومیت ۱۲۰ میلیارد تومانی متخلفان اقتصادی در اصفهان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت متخلفان اقتصادی این استان به پرداخت پیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در نیمه نخست امسال خبر داد. به گزارش ایمنا، غلامرضاصالحی با اشاره به این‌که در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۹۰ […]

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

محکومیت ۱۲۰ میلیارد تومانی متخلفان اقتصادی در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت متخلفان اقتصادی این استان به پرداخت پیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامرضاصالحی با اشاره به این‌که در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۹۰ پرونده تخلف در شعب این اداره کل بررسی شد، اظهار‌ کرد: براین اساس متخلفان اقتصادی استان اصفهان به ۱۲۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۱۲۹ تومان جریمه محکوم شدند.

وی بیان‌کرد: از این تعداد پرونده، ۱۲ هزار و ۳۵۸ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۶۴۱ فقره مربوط به تخلفات بهداشتی و ۱۰۹۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: به تازگی نیز به پرونده قاچاق لوازم الکتریکی و شیرآلات بهداشتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ۲۸۳ میلیون ریال که توسط مأموران مستقر در گلوگاه ایست و بازرسی شهید امامی اصفهان کشف شده بود، رسیدگی شد.

 

صالحی افزود: متهم این پرونده در شعبه جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهید امامی اصفهان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم شد.