برگزاری آیین دریادلان در منطقه ویژه منطقه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

برگزاری آیین دریادلان در منطقه ویژه منطقه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) همزمان با هفته دریانوردی و روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی آیین دریادلان با حضور گرم خانواده‌های کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار گردید. به گزارش مزایده مناقصه، رییس روابط‌عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: طی […]

برگزاری آیین دریادلان در منطقه ویژه منطقه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

همزمان با هفته دریانوردی و روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی آیین دریادلان با حضور گرم خانواده‌های کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش مزایده مناقصه، رییس روابط‌عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: طی این آیین بزرگ که مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و جمعی از شورای اداری این اداره کل نیز حضور داشتند، برنامه‌های متنوع و مفرحی برای گروه‌های سنی کودک و بزرگسال اجرا شد که باعث ایجاد اوقات لذت‌بخش و به یادماندنی برای آنان گردید.

طی این آیین باشکوه، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن تبریک هفته دریانوردی به دریانوردان و جامعه دریایی استان خوزستان و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آنان، یاد و خاطره شهدای دریایی کشور به ویژه شهدای دریانورد بندرامام خمینی(ره) را در دوران جنگ تحمیلی گرامی داشت.

 

مهندس عبداللهی در ادامه با اشاره به روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی از تلاش‌ها و خدمات این قشر زحمتکش تشکر نموده و این روز را به‌کارکنان پرتلاش ایمنی و مرکز آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) نیز تبریک گفتند.