۳۷۶۶ مناقصه – شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان – عملیات احداث جاده فرعی

آگهی فراخوان عمومی  شناسایی پیمانکار شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نظر دارد اجرای طرح «عملیات احداث جاده فرعی به‌منظور دسترسی به سنگ‌شکن معدن (شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان) و توسعه محل انباشت آن» را از طریق فراخوان عمومی و پس از برگزاری مناقصه و بررسی مدارک؛ به شرکت توانمند و متخصص واگذار […]

آگهی فراخوان عمومی

 شناسایی پیمانکار

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نظر دارد اجرای طرح «عملیات احداث جاده فرعی به‌منظور دسترسی به سنگ‌شکن معدن (شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان) و توسعه محل انباشت آن» را از طریق فراخوان عمومی و پس از برگزاری مناقصه و بررسی مدارک؛ به شرکت توانمند و متخصص واگذار نماید.

شرح مختصر پروژه:

این پروژه در راستای انجام کلیه فعالیت‌های راه‌سازی و محوطه‌سازی جهت احداث راه دسترسی و توسعه محوطه سنگ‌شکن شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و احداث راه انحرافی به کمک ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی خواهد بود؛ که شامل نظارت بر بارریزی مصالح (Rockfill) در محل‌های موردنظر توسط سایر پیمانکاران، بارریزی مصالح ناشی از خاک‌برداری در محل‌های موردنیاز، پخش، تسطیح و کوبش لایه‌های سنگ‌ریزی و خاکی، انجام آزمایشات تائید کیفیت، تهیه مصالح مناسب زیراساس، پخش، تسطیح، کوبش و اجرای کانال آب (سیستم کنترل سیلاب) می‌باشد.

محل اجرای پروژه:

محل اجرای پروژه در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرستان خواف واقع در استان خراسان رضوی در محدوده مجتمع معادن سنگ‌آهن سنگان می‌باشد.

شرایط مناقصه‌گران:

دارا بودن گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی، دارای رتبه پیمانکاری راه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و در اختیار داشتن ماشین‌آلات موردنیاز پروژه

نحوه ارسال درخواست شرکت در فرآیند ارزیابی:

متقاضیان حقوقی می‌توانند اعلام آمادگی خود را به‌صورت کتبی و به همراه کپی گواهینامه‌های پیش‌گفته حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۴ فروردین‌ماه به نشانی A.Shirojan@sanganco.ir و AL.Sanganco@gmail.com ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۶۲۰۳۷۲۸ تماس حاصل نمایند.

آخرین‌مهلت تحویل اسناد ارزیابی به مناقصه‌گزار: پایان وقت اداری مورخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۲ خواهد بود.

تذکر ۱: پس از پایان مرحله ارزشیابی مناقصه‌گران، دعوت‌نامه شرکت در مناقصه برای مناقصه‌گرانی که صلاحیت ارزیابی اولیه را احراز نموده‌اند ارسال و فرایند انجام مناقصه وفق شرایط اعلام‌شده در اسناد مناقصه انجام خواهد شد.

تذکر ۲: اعلام آمادگی هیچ‌گونه حقی برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

تذکر ۳: هزینه انتشار این آگهی از برنده مناقصه آتی اخذ خواهد شد.