توسعه اقتصادی در گرو اجرای صحیح خصوصی‌سازی

 توسعه اقتصادی در گرو اجرای صحیح خصوصی‌سازی یک کارشناس اقتصادی گفت: اصلاح نظام اداری‌، مالی ‌و اصلاح قوانین تجارت و بانکداری و نیز اجرای صحیح خصوصی‌سازی توسعه اقتصادی در کشور را به همراه دارد. مسعودصوفی، استاد دانشگاه ‌در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه کشور زمانی اتفاق خواهد افتاد که در زمینه‌های مختلف سیاسی‌، فرهنگی‌، […]

 توسعه اقتصادی در گرو اجرای صحیح خصوصی‌سازی

یک کارشناس اقتصادی گفت: اصلاح نظام اداری‌، مالی ‌و اصلاح قوانین تجارت و بانکداری و نیز اجرای صحیح خصوصی‌سازی توسعه اقتصادی در کشور را به همراه دارد.

مسعودصوفی، استاد دانشگاه ‌در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه کشور زمانی اتفاق خواهد افتاد که در زمینه‌های مختلف سیاسی‌، فرهنگی‌، اجتماعی ‌و اقتصادی شاهد یک حرکت تدریجی کیفی رو به جلو باشیم.

وی ادامه ‌داد: نمی‌توان توسعه سیاسی یا اجتماعی را عامل توسعه اقتصادی یا برعکس توسعه اقتصادی را عامل توسعه سیاسی یا اجتماعی بدانیم؛ چراکه این‌‌‌ها لازم و ملزوم یکدیگرند.

صوفی در خصوص نقش دولت در توسعه اقتصادی گفت: اصلاح نظام اداری‌ و مالی و ‌قوانین تجارت‌ و بانکداری و نیز اجرای صحیح خصوصی‌سازی توسعه اقتصادی در کشور‌ را به همراه دارد.

 

وی در پایان نسبت به سیاست اقتصادی دولت کنونی گفت: با وجود تحریم‌های چند سال گذشته و بالا بودن تورم در کشور دولت برای مقابله با این دوعامل فقط از سیاسست‌های کوتاه مدت استفاده کرده است.