فراخوان شناسایی مشاور برای یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی ایمیدرو

  ایمیدرو برای واگذاری طرح یکپارچه و متمرکز‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی در این سازمان و شرکت‌های تابعه به مشاور واجد شرایط، فراخوان داد.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، این سازمان در نظر دارد طرح یکپارچه و متمرکز‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف نظیر مالی، […]

 

ایمیدرو برای واگذاری طرح یکپارچه و متمرکز‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی در این سازمان و شرکت‌های تابعه به مشاور واجد شرایط، فراخوان داد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، این سازمان در نظر دارد طرح یکپارچه و متمرکز‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف نظیر مالی، منابع انسانی و غیره در این سازمان، مجتمع‌ها و طرح‌های زیر مجموعه را به مشاور واجد شرایط واگذار کند.

بر اساس این فراخوان، از اشخاص حقوقی دارای رتبه‌های ۱، ۲ و ۳ از شورای عالی انفورماتیک در زمینه‌های «ارایه و پشتیبانی بسته‌های نرم افزاری یا بسته‌های نرم افزاری حامل محتوا»، «تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری» و «مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» و نیز دارای سابقه در زمینه تهیه کدینگ واحد برای سیستم‌ها و نیز راه‌اندازی و پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه تحت وب، دعوت به عمل می‌آید.

 

علاقه‌مندان می‌توانند مدارک مربوط به توانمندی اجرای طرح و سوابق علمی و تجربی مربوطه را همراه با مشخصات فنی و کاربری سیستم‌های اطلاعاتی خود و مدارک مربوط به ارزیابی شاخص‌های کیفی را از زمان درج آگهی تا تاریخ ۲۲ اسفند ۹۴ به آدرس http: //www.imidro.gov.ir ارسال کنند