دی‌کاپریو مسافر مریخ می‌شود!

دی‌کاپریو مسافر مریخ می‌شود! لئوناردودی‌کاپریو طی ملاقاتش با باراک اوباما؛ رییس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید از آمادگی‌اش برای سفر به مریخ گفت. به گزارش ایلنا به نقل از یاهو، لئوناردو‌دی‌کاپریو هنرپیشه مطرح و برنده اسکار طی ملاقات خود با باراک‌اوباما؛ رییس‌جمهور آمریکا و دکتر کا‌ترین هی‌هو درمورد اهمیت حفظ کره زمین صحبت کرد. در طول […]

دی‌کاپریو مسافر مریخ می‌شود!

لئوناردودی‌کاپریو طی ملاقاتش با باراک اوباما؛ رییس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید از آمادگی‌اش برای سفر به مریخ گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از یاهو، لئوناردو‌دی‌کاپریو هنرپیشه مطرح و برنده اسکار طی ملاقات خود با باراک‌اوباما؛ رییس‌جمهور آمریکا و دکتر کا‌ترین هی‌هو درمورد اهمیت حفظ کره زمین صحبت کرد.

در طول این مذاکره کا‌ترین‌هی‌هو درمورد سفر به مریخ و تمایل افراد به بازدید از این سیاره صحبت کرد که دی‌کاپریو نیز از برنامه‌ریزی خود برای سفر به مریخ سخن گفت.

اظهارات این هنرپیشه سرشناس تعجب همگان مخصوصاً باراک‌اوباما را در پی داشت.

این اولین‌بار نیست که دی‌کاپریو از علاقه‌اش درمورد سفر به فضا سخن می‌گوید. پیش‌تر نیز این هنرپیشه هالیوودی بلیت پیش‌فروش شده شرکت ویرجین‌گلکتیک که در ازای پرداخت ۲۵۰ هزار دلار علاقه‌مندان را به فضا خواهد برد خریداری کرده است.

 

اوایل سال جاری، الون‌ماسک، مؤسس و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس، از نیت خود برای راه‌اندازی اولین مأموریت مریخ سخن گفت و اعلام کرد کسانی که در این سفر حضور پیدا کنند از شانس کمی برای زنده ماندن برخوردار خواهند بود.