۱۹۸۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- خدمات مالی

“آگهی شرکت در مناقصه“ کد:۱۳/۹۵-۲۰۰-ر نوبت دوم – یک مرحله‌ای  شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام […]

“آگهی شرکت در مناقصه

کد:۱۳/۹۵-۲۰۰-ر

نوبت دوم – یک مرحله‌ای 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور

مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس(با حداقل ۸ نیرو) برای مدت یکسال شمسی.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت: ۲۰۰۹۵۱۰۹۸۰۰۰۰۱۰ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی

پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در

سایت مذکور، اقدام به ثبت نام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکزی: ۲۷۳۱۳۱۳۱ دفتر تماس حاصل نمایند و به

آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد را

نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین

شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸

۴-مبلغ برآورد اولیه: ۳٫۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال(سه میلیارد و هشتصد و چهل میلیون)ریال

۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه): ۱۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(یکصد و نود و دو میلیون)ریال.

۶-هزینه خرید اسناد: ۴۵۰٫۰۰۰(چهارصد و پنجاه هزار)ریال بصورت الکترونیکی در سامانه مذکور.

۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت خدمات پیمانکاری، از مراجع ذیصلاح (سازمان حسابداران رسمی کشور).

۸-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۴

۹-دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۴لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۲۶از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی می‌باشد.

۱۰-تحویل اسناد مناقصه در سایت: تا ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۸(ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً تا ساعت ۱۶:۳۰همان

روز(۱۳۹۵٫۰۸٫۰۸)به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.)

۱۱-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱ روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۲-هزینه درج آگهی به عهده برنده می‌باشد.

۱۳-سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس