“آگهی شرکت در مناقصه“ کد:۱۳/۹۵-۲۰۰-ر نوبت دوم – یک مرحلهای شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفهای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام […]
“آگهی شرکت در مناقصه“
کد:۱۳/۹۵-۲۰۰-ر
نوبت دوم – یک مرحلهای
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفهای مالی و حسابداری امور
مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: ارائه خدمات حرفهای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس(با حداقل ۸ نیرو) برای مدت یکسال شمسی.
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت: ۲۰۰۹۵۱۰۹۸۰۰۰۰۱۰ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی
پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی در
سایت مذکور، اقدام به ثبت نام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکزی: ۲۷۳۱۳۱۳۱ دفتر تماس حاصل نمایند و به
آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد را
نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین
شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸
۴-مبلغ برآورد اولیه: ۳٫۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال(سه میلیارد و هشتصد و چهل میلیون)ریال
۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه): ۱۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(یکصد و نود و دو میلیون)ریال.
۶-هزینه خرید اسناد: ۴۵۰٫۰۰۰(چهارصد و پنجاه هزار)ریال بصورت الکترونیکی در سامانه مذکور.
۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت خدمات پیمانکاری، از مراجع ذیصلاح (سازمان حسابداران رسمی کشور).
۸-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۴
۹-دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۱۴لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۲۶از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی میباشد.
۱۰-تحویل اسناد مناقصه در سایت: تا ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۸(ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً تا ساعت ۱۶:۳۰همان
روز(۱۳۹۵٫۰۸٫۰۸)به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.)
۱۱-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۱ روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۲-هزینه درج آگهی به عهده برنده میباشد.
۱۳-سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.