بازار کشور با محوریت اتاق اصناف تحت بازرسی قرار می‌گیرد

رییس اتحادیه لوازم خانگی بازار کشور با محوریت اتاق اصناف تحت بازرسی قرار می‌گیرد رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس‌جمهور، قرار شده طرح مبارزه با قاچاق کالا از واحدهای صنفی از سوی اتحادیه‌ها و بازرسان اتاق اصناف ایران مورد پیگیری قرار گیرد. محمد طحان‌پور در گفت‌و‌گو با […]

رییس اتحادیه لوازم خانگی

بازار کشور با محوریت اتاق اصناف تحت بازرسی قرار می‌گیرد

رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس‌جمهور، قرار شده طرح مبارزه با قاچاق کالا از واحدهای صنفی از سوی اتحادیه‌ها و بازرسان اتاق اصناف ایران مورد پیگیری قرار گیرد.

محمد طحان‌پور در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران ضمن اعلام آن‌که طرح مبارزه با قاچاق کالا متوقف نشده و همچنان به قوت خود باقی است، گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس‌جمهور به پیشنهاد علی فاضلی، این‌که بازار کشور با محوریت اتاق اصناف ایران از سوی اتاق رصد و تحت بازرسی قرار گیرد، موافقت شد.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از واحدهای صنفی علی‌رغم این‌که خلافی مرتکب نشده بودند اما تحت تأثیر جو و تنش‌های ایجاد شده ترسیده بودند و نگرانی داشتند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی با تأکید بر این‌که مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی وظیفه همه مسؤولان نظام است، اظهارکرد: برای مبارزه با قاچاق کالا باید دست اتاق اصناف باز باشد تا ضمن رصد بازار، پیگیری و ملاحظات لازم صورت گیرد.

 

وی همچنین متذکرشد: بازار نیازمند آرامش و دوری از هرگونه تنش است و ضرورت در این است که استرس را از اصناف بیرون بیاوریم به همین سبب قرار شده که طرح مبارزه با قاچاق کالا به صورت منطقی و اصولی ادامه یابد.