” آگهی مناقصه عمومی” سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید. ردیف موضوع مناقصه تعداد ۱ پیراهن فرم جنس : تترون ۱۸۷۶ عدد ۲ شلوار فرم جنس : فاستونی جامعه […]
” آگهی مناقصه عمومی”
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نظر دارد تا نسبت به خرید البسه فرم کارکنان کادر اداری و عملیاتی به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید.
ردیف
موضوع مناقصه
تعداد
۱
پیراهن فرم جنس : تترون
۱۸۷۶ عدد
۲
شلوار فرم جنس : فاستونی جامعه یا مطهری
۸۹۹ عدد
۳
کت و شلوار اداری جنس : فاستونی جامعه یا مطهری
۳۹ دست
۴
مانتو و شلوار جنس : پارچه سیونا
۴۹ دست
۵
مغنعه نیم چادری جنس : تترون درجه ۱ بروجرد
۴۹ عدد
۶
اورکت جنس : پارچه مموری ضد آب
مردانه ۵۵۲ ثوپ، زنانه ۳۰ ثوپ
۷
کفش : چرمی مدل دیپلمات رنگ مشکی
مردانه ۵۵۲ جفت، زنانه ۳۰ جفت
۱٫ داشتن گواهینامه ارزش افزوده برای شرکت کنندگان الزامی است.
۲٫ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۶۳٫۰۳۶٫۰۰۰ ريال بصورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به حساب سپرده شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۹۵ عهده بانک شهر شعبه عظیمیه کرج به نام سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج میباشد.
۳٫ واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه واریز به حساب شماره ۱۰۰۶۲۵۷۵۸۷ نزد بانک شهر شعبه عظیمیه بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج و تحویل رسید آن به مسئول اسناد.
تبصره : همراه داشتن گواهینامه ارزش افزوده، اساسنامه (برای شرکتها) و پروانه کسب (برای تولیدکنندگان) هنگام خرید اسناد و ارائه به کارپردازی سازمان الزامی میباشد.
۴٫ارقام پیشنهادات میبایست به ريال، بدون ابهام، قید و شرط و خط خوردگی باشد در پاک لاک و مهر شده به شرح مندرج در اسناد مناقصه تحویل دبیرخانه سازمان گردد.
۵٫ مهلت خرید اوراق تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۱ساعت ۱۴/۳۰ میباشد.
۶٫ مهلت تحویل اوراق به دبیرخانه سازمان تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۱ ساعت ۱۴/۳۰ میباشد.
۷٫مدت تحویل اجناس از تاریخ انعقاد قراداد به مدت ۶۰ روز میباشد.
۸٫محل تحویل اجناس انبار سازمان واقع در کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن، سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج
۹٫ سازمان به پيشنهادهاي مبهم و مشروط و بدون سپرده و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مهلت مقرر در دعوتنامه رسیده باشد ترتيب اثر نخواهد داد.
۱۰٫ کمیسیون عالی معاملات جهت بررسی پیشنهادات واصله در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۲ راس ساعت ۱۴/۳۰در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرج تشکیل و حداکثر ظرف مدت هفت روز (باستثنای ایام تعطیل) بعد از بازگشایی پاکات، نظر خود را اعلام مینماید.
۱۱٫ ۲۵ % از مبلغ قرارداد بعنوان پیشپرداخت در صورتی به فروشنده پرداخت میگردد که فروشنده به همان میزان ضمانتنامه بانکی به سازمان ارائه نماید.
۱۲٫ از كل مبلغ قرارداد ۱۰ % بعنوان حسن انجام كار نزد سازمان باقی میماند كه مبلغ فوق با درخواست کتبی فروشنده حداقل پس از گذشت سه ماه از خاتمه قرارداد، تحویل کلیه اجناس و تاييد دستگاه نظارت مسترد خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.