در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران با نصب تجهیزات فنی، آماده کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار خواهند شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مسعود عزیزی؛ معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت، در حاشیه برگزاری مانور پایش مصرف برق تابلوهای […]
در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران با نصب تجهیزات فنی، آماده کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار خواهند شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مسعود عزیزی؛ معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت، در حاشیه برگزاری مانور پایش مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران، با بیان اینکه تغییرات اقلیمی رخ داده در سطح جهان، اهمیت مدیریت مصرف انرژی را بیش از گذشته نمایان ساخته است، گفت: در همین راستا به منظور جلبتوجه افکار عمومی به اهمیت مقوله مدیریت مصرف انرژی و همگام با اجرای سایر طرحهای این حوزه به منظور گذر از پیک بار تابستان، با اجرای مانوری، وضعیت انشعابات و مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در معابر شهری تهران توسط کارشناسان این شرکت، رصد و ثبت شده و با برنامهریزی انجام شده مقرر شده است تا مصرف برق این دسته از مشترکان در پیک مصرف پیشرو به میزان محسوسی کاهش یابد. عزیزی؛ از سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکتهای تبلیغاتی به دلیل همکاری ارزنده آنان طی تابستان سال گذشته و کاهش روشنایی تابلوهای تبلیغاتی قدردانی کرد و یادآور شد: تعدیل روشنایی تابلوهای تجاری علاوه بر کاهش مصرف برق، میتواند تأثیری قابلملاحظه در فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی داشته باشد. وی افزود: نصب کنتورهای هوشمند، استفاده از لامپهای فوق کممصرف، استفاده از ساعتهای نجومی به منظور کنترل زمان روشنایی و تعدیل روشنایی مورد استفاده از جمله طرحهایی است که در این حوزه، به اجرا درخواهد آمد.
دیدگاه بسته شده است.