۳۷۸۸ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق نکا – بهینه‌سازی یک دستگاه لایروب

مناقصه‌عمومی شماره ۶/۱۴۰۲ شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به بهینه‌سازی یک دستگاه لایروب نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ لغایت روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه […]

مناقصه‌عمومی شماره ۶/۱۴۰۲

شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به بهینه‌سازی یک دستگاه لایروب نیروگاه شهید سلیمی نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقه‌مندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ لغایت روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR با شماره ۲۰۰۲۰۹۳۷۹۱۰۰۰۰۱۰ دریافت نموده و پس از تکمیل اسناد پاکت پیشنهادی را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۲ ضمن بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) فقط پاکت الف را به‌صورت فیزیکی به اداره تدارکات این شرکت ارسال نمایند.

پیشنهادات واصله رأس ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ با توجه به شرایط مناقصه باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است به پیشنهادهای فاقد بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد فاقد امضا، مشروط، مخدوش و به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

۱- مدت‌زمان انجام کار: ۶ ماه از تاریخ پیش‌پرداخت. لیکن قرارداد از تاریخ مبادله دارای ۹ ماه اعتبار می‌باشد.

۲ -حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی کمیسیون مناقصه آزاد می‌باشد.

۳- سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است که بایستی به یکی از صورت‌های مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصه‌گذار تسلیم گردد:

۱-۳-رسید بانکی واریز وجه مزبور به‌حساب سیبا ۰۱۰۵۶۹۲۷۱۶۰۰۸ این شرکت نزد بانک ملی ایران شعبه نیروگاه شهید سلیمی نکا

۲-۳-ضمانتنامه بانکی به نفع شرکت مدیریت تولید برق نکا به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۷۸۷ برابر بافرم پیوست که می‌بایست دارای ۳ ماه اعتبار باشد.

۴-توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات به میزان ۱۰% مبلغ قرارداد پس از عقد قرارداد.

۵- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل می‌شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶ سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت مشاهده آگهی و خلاصه اسناد به سایت‌های www.npgm.ir, www.tender.tpph.ir و پایگاه ملی مناقصات کشور مراجعه و برای کسب موارد بازرگانی با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۵۲۶۲۰۴ آقای اسد پور و جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۹۵۹۵۵۷۲ آقای مهندس قلعه سری تماس حاصل فرمایید.

اداره روابط‌عمومی